- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Den første snø i øygarden...utenfor bergen i år....
Den første snø i øygarden...utenfor bergen i år....
Postet 28.10.08 kl 11:57
Postet 28.10.08 kl 12:03
JudosolaHva?? Snø så langt sør mens vi på nordpolen ikke har sett så mye som et snøfnugg ennå? Meterologene har meldt snø i flere uker nå, men temperaturen har ligget opp mot 10 grader på det meste istedenfor.
Ja, ja slik er det.
Her er det nå nede i 1grad.... men snøen legger seg nok ikke ....ivertfall ikke lenge...Enten blåser eller så regner den bort.....
Postet 28.10.08 kl 12:08
Her på Hareid kom snøven tidleg,sludda godt i natt og i dagtidleg,og dette tok nok mange på "senga".Med sommardekk la dei trøstig i veg til Ulsteinvik,og so vart det stopp oppe på eidet (høgste plassen mellom desse to bygdene).
No er det -4,klar himmel og det blir ei kald natt.I morgon får eg gå til jobb då eg ikkje har lagt om.Til helga er det meldt mildare,får håpe det slår til.Elles er det godt å kunne fyre i ovnen og brenne stearinlys når det er ei sånn midtimellom-årstid
No er det -4,klar himmel og det blir ei kald natt.I morgon får eg gå til jobb då eg ikkje har lagt om.Til helga er det meldt mildare,får håpe det slår til.Elles er det godt å kunne fyre i ovnen og brenne stearinlys når det er ei sånn midtimellom-årstid
Postet 28.10.08 kl 17:07
Så at det snødde litt i dag tidlig, men det var for varmt på bakken til at det la seg. Skal visst bli kaldere uti uka, med muligheter for snødekke.
Jeg liker når det er kaldt og hvitt ute. Særlig når det er sol. Da blir alt så lyst og fint. Etter nyttår er jeg forresten vanligvis lei av vinteren. :P
Jeg liker når det er kaldt og hvitt ute. Særlig når det er sol. Da blir alt så lyst og fint. Etter nyttår er jeg forresten vanligvis lei av vinteren. :P
Postet 28.10.08 kl 17:14
Postet 28.10.08 kl 17:17
Postet 29.10.08 kl 08:32
Postet 01.11.08 kl 10:01