Noen flere enn meg som er nattaktiv her på forumet??

hadde vert gøy og veksle erfaringer og nedturer med flere som ikke får såve=)
Hei.
Søvnløs, eller bare B- menneske?
Jeg er våken fordi jeg snur til nattvakt i morgen...
litt begge deler=) trøtt i 10 tida og etter 11 er jeg lys våken=(
jobber med?
Jeg bor i Australia, så om dagen når jeg sitter foran pc'en er det natt i Norge
aha=P jamen daså=) hvorfor bor du der? eller hva gjør du der?
J9fer
hadde vert gøy og veksle erfaringer og nedturer med flere som ikke får såve=)

Hei J9fer
Er nok en del som fortsatt er våkne, slik som oss. Får bare ikke rota meg i seng. Tenker på alle coryene jeg skal hente i efta. Det blir både ny gruppe ny cory for meg og nye individer til di jeg allerede har

Leif
=) fikk meg en ny gruppe med panda cory i går jeg=)
tok seg bra ut i karet=P
J9fer
=) fikk meg en ny gruppe med panda cory i går jeg=) tok seg bra ut i karet=P

Har solgt mine Pandaer, dvs jeg har bud på dem og som går ut i eftermiddag 17.00
Skal også hente følgende coryer hjem fra et annet sted
6 aeneus
5 albino
3 paleatus
9 julii (er sannsynligvis trilineatus som jeg har også fra før)

Har alle typene fra før men ønsker større grupper av disse skjønne individene
J9fer
får du noen egg?

Når det gjelder corydoras har jeg egg og yngel på følgende*
aeneus, albino, panda og tror det er paleatus som kom for et par dager siden. Er ikke sikker da jeg hadde paleatus, trilineatus og schwatzi i samme karret grunnet få individer av hver. Har nå paleatusen i eget karr med 10 individer etter innkjøp.

Får finne senga nå J9fer, så jeg ønsker deg fortsatt en god natt. Har en guttetass på snart 4 mnd som ikke akkurat er stille om morran, så en må tidlig opp uannsett. God natt og sov godt når den tid kommer

Klemz Leif
Flere natteravner her ja! Og helt klart B-menneske!
Har snudd døgnet den siste uka fordi gubben ikke jobber og vi da starta med oppussing av stua. Så nå er i ferdig, men sitter fortsatt oppe til 3-4 på natta... Litt surt, men også litt godt

J9fer
aha=P jamen daså=) hvorfor bor du der? eller hva gjør du der?

Flyttet hit i april 07 fordi typen bor her Han nektet å flytte til Norge pga klimaet, og han har eget firma her som også gjør flytting vanskelig.
Hehe. Det er godt å seat det er noen her som er nattaktive

Har eksamensperiode så da blir det fort lange og sene kvelder på meg også
loffa
[QUOTE=J9fer]får du noen egg?

Når det gjelder corydoras har jeg egg og yngel på følgende*
aeneus, albino, panda og tror det er paleatus som kom for et par dager siden. Er ikke sikker da jeg hadde paleatus, trilineatus og schwatzi i samme karret grunnet få individer av hver. Har nå paleatusen i eget karr med 10 individer etter innkjøp.

Får finne senga nå J9fer, så jeg ønsker deg fortsatt en god natt. Har en guttetass på snart 4 mnd som ikke akkurat er stille om morran, så en må tidlig opp uannsett. God natt og sov godt når den tid kommer

Klemz Leif

go natt ja=)
Tine Zachariassen
Flere natteravner her ja! Og helt klart B-menneske! Har snudd døgnet den siste uka fordi gubben ikke jobber og vi da starta med oppussing av stua. Så nå er i ferdig, men sitter fortsatt oppe til 3-4 på natta... Litt surt, men også litt godt:)

kjenner til det der ja=P ikke oppussing men og snu døygnet=P
Mvjnz
[QUOTE=J9fer]aha=P jamen daså=) hvorfor bor du der? eller hva gjør du der?

Flyttet hit i april 07 fordi typen bor her Han nektet å flytte til Norge pga klimaet, og han har eget firma her som også gjør flytting vanskelig.

hehe=P enig med han der ja=P
Alexus
Hehe. Det er godt å seat det er noen her som er nattaktive :) Har eksamensperiode så da blir det fort lange og sene kvelder på meg også :)

eksamen i hva?
J9fer
[QUOTE=Alexus]Hehe. Det er godt å seat det er noen her som er nattaktive :) Har eksamensperiode så da blir det fort lange og sene kvelder på meg også :)

eksamen i hva?

Har eksamen i SK2 og Nyere Historie. Går for tiden på Sonans, måtte forbedre noen karakterer
kei da..
kjenne t d me dårlige karakterer så nå ska eg heller få tak i ein lereplass=)
Det hender jeg er våken om natta, også... Er langtidssykemeldt, så søvnmønsteret er litt på bærtur. Våkner gjerne midt på natta, og sovner midt på dagen, eller tidlig om kvelden foran tv'n. :S
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap