- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Bli pluss medlem
Bli pluss medlem
Har i dag meldt meg som plussmedlem og innbetalt "det lille" beløpet dette koster. Å drive akvaforum.no koster likevel litt selv om mesteparten gjøres på fritiden og gratis av mange suverent engasjerte mennesker. Når jeg tenker på den gleden jeg har av AKVAFORUM.no og hva jeg har spart av penger ikke minst, blir dette en symbolsk sum for di fleste av oss som pøser ut hundrevis (tusenvis) av kroner på vår hobby. Som plussmedlem får du også fordeler som du selv kan lese om du klikker deg innpå linken:
Bli pluss-medlem.
Derfor oppfordrer jeg DEG også til å tegne ditt pluss medlemskap, bidra med å oprettholde vårt fine forum.
PS: Håper på en strøm av nye pluss-medlemsskap
Leif
Bli pluss-medlem.
Derfor oppfordrer jeg DEG også til å tegne ditt pluss medlemskap, bidra med å oprettholde vårt fine forum.
PS: Håper på en strøm av nye pluss-medlemsskap
Leif
Postet 18.11.08 kl 10:03
Postet 18.11.08 kl 22:51
Inaktiv bruker
Kjetilvhmm, du er jo ikke plussmedlem selv da? :P Jeg har tenkt på plussmedlemsskap som julegave til meg selv, ser særlig fordelen ved å kunne laste opp større bilder i akvariet som det som vil få meg til å bli det ;)
Det tar noen dager før innbetaling er registrert og profilen er oppdatert.
Så det så!
Postet 18.11.08 kl 22:58
Postet 18.11.08 kl 23:08
Kjetilvhmm, du er jo ikke plussmedlem selv da? :P Jeg har tenkt på plussmedlemsskap som julegave til meg selv, ser særlig fordelen ved å kunne laste opp større bilder i akvariet som det som vil få meg til å bli det ;)
Kjetil, kjetil, kjetil om du leser HELE TEKSTEN i mitt innlegg ser du at jeg har meldt meg som medlem i dag og innbetalingen gikk også i dag som du KAN lese. Som kjent går det gjerne en 2-3 dager max før slike ting blir registrert og et medlemsskap er operativt. Min venn Kjetil, gi deg selv et medlemsskap i julegave. Det gleder deg selv, det gleder di som prøver å holde sidene oppe og det gleder alle andre som benytter seg av forumet.
Ha en god natt Kjetilv
Hilsen Leif
Postet 18.11.08 kl 23:11
Postet 19.11.08 kl 15:27
Postet 22.11.08 kl 18:22
Postet 22.11.08 kl 18:57