Frityrkoker til jul, noen som kan gi meg tips til hva som er bra?

skal gi noen en frityrkoker til jul, men er jo så mye forskjellig der ute.

Noen som har en slik en hjemme og som er fornøyd med sin?

Jeg vet noen er mer lette å rengjøre enn andre, og siden det er snakk om rimelig mye fett som spruter rundt, så er rengjøring en av de tingene som er SVÆRT viktig i mine øyne. Altså at du lett kan ta ut beholderen for vask.
Hei
Har hatt et par utgaver av frityrkoker og som du sier; det er viktig med en som er lett å rengjøre (fett er "grisete").
De frityrkokerene jeg har hatt med hvite plastdeler har etterhvert gulnet og sett lite apetittvekkende ut.
Har nå en jeg er fornøyd med. Den er helt i rustfritt stål, er lett å ta fra hverandre (et firkantet stålkar med et løst varmeelemet) og alle deler (utenom det elektriske varmeelementet) kan vaskes i oppvaskmaskin.
Husker desverre ikke fabrikatet, men her er et bilde av en dyrere utgave og her en fra Clas Ohlson for å illustrere sånn ca hvordan den ser ut. Jeg tror jeg ga 4-500 kr for den jeg har.
tusen hjertelig takk. Akkurat noe slikt jeg er ute etter, noe solid. Den dyrere utgaven du ga meg link til virker faktisk perfekt. Og om den holder og er lett å rengjøre syns jeg nesten det er verdt prisen
Dersom du har mulighet til det, bør du bruke den utendørs (under tak).
Eller i det minste sette den under kjøkkenviften.

Det lukter ikke blomster når man har brukt frityrstekeren....
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Odland
Reklame for plussmedlemskap