Hvilket kinesisk stjernetegn er du?

hei! litt flau jeg, jeg er gris;P

her kan du finne det ut
Jeg er Hund... og jeg som trodde jeg var ett kattemenneske

Mvh: PK
Jeg er Okse. Veldig snill og rolig... -helt til jeg blir sint...
Jeg som er redd haner, ble en Hane.
Som det står i profilen "en drømmetype" hehe.
Hei
aggi... da er du det samme som søster, bror og pappa, alle dem tre er okse. jeg er gris, mamma rotte.
jeg er og gris. eller villsvin, høres litt bedre ut :p (boar på engelsk, istedenfor pig :p)
Jeg er tiger! Jeg elsker tigre. Og det som sto i beskrivelsen passer ganske så godt med meg.
ssssshhhh... slange her... Det var skummelt mye i den beskrivelsen som stemmer veldig godt....
hmmm...den siger jeg er ape men jeg syns nu jeg passer bedre med harens beskrivelse.ja ja man kan vel ikke altid få det som man vil ha det :/
He he rotte her, stemte ganske godt i beskrivelsen.
Er i vestlig stjernetegn Kreps med assedanten (skrives det sånn tro?) i vekten, hjalp meg til å forstå mye da jeg fant ut det.
Jeg er en geit! Beskrivelsen passer overraskende bra.
Men den nederste kommentaren, at det tilsvarer vestens stjernetegn Krepsen, er jo helt feil. Jeg er født i tyren!
Inaktiv bruker
Jeg er tydeligvis slange jeg
Kan hende det er derfor jeg så inderlig ønsker meg en slange igjen
Og jeg er en hest Kan kanskje forklare den sterke hestedillaen når jeg var yngre...
Jeg ble hare, og ja; noe stemte nok
Jeg er visstnok en ilddrage. Jaja, skal ikke protestere på det... :F

Det er forresten ikke rart at vi syns at beskrivelsene passer på oss. Vi mennesker har en lei tendens til å tro på vage, men positive beskrivelser av oss selv.

James Randi on Astrology
jeg er rotte nærmere bestemt ild rotte
Kampfisk
Jeg er visstnok en ilddrage. Jaja, skal ikke protestere på det... :F Det er forresten ikke rart at vi syns at beskrivelsene passer på oss. Vi mennesker har en lei tendens til å tro på vage, men positive beskrivelser av oss selv. [URLBLOCK1]

Sssssh, ikke ødelegge illusjoner.
Trygve Lillefosse
[QUOTE=Kampfisk][URLBLOCK1]

Sssssh, ikke ødelegge illusjoner.

Hehe, jeg bare poster en link til en spennende video om den spennende virkeligheten. Hvis noen mister sine illusjoner som en bivirkning av å lære litt, så får jeg ingen skyldfølelse av den grunn.
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Kristian Teigland
Reklame for plussmedlemskap