Advent, snart julaften.

Hei.
Nå er det bare 24 dager til julaften og 1. desember i dag.

I dag har jeg vore på min første dag på julejobb. Jeg jobber med å selge juletre. Det er det jeg kommer til å gjøre dagene nå før julaften. Pengene/ lønnen kommer godt med til fisker og akvarium.
Hva er det dere gjør/ skal gjøre de dagene før jul ?

Noen som ønsker seg noe speisielt til jul som du vill dele med oss andre ?
- Jeg ønsker med sefølgelig mer akvarium, men får jeg det ? - Nei... Jeg har ( nesten) alt, jeg trenger uten om flere akvarum.

- Noen som har en spenende adventskalender ?

Jeg lager denne tråden for å få litt julesevning her på forumet, og jeg håper at noen har noe de vil dele med oss andre.

Jeg vet at det kanskje er litt tidlig å si god jul, men jeg ville bare ønske alle en god jul
Fra Magnus
Det er travle tider...
Jeg glemte at jeg hadde meldt dattera mi på juleverksted i går. :S
Men det ble kos å sitte å se julekalenderen på tv. Dette året har jeg funnet ut at hun er stor nok til å se The julekalender også, og det vakte stor begeistring.

<embed src="http://www.youtube.com/v/orbcz60kbGA&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
Her er forresten en liste over julekalendere man kan vinne premier på..
Må fortelle litt om en julegave jeg har tenkt å gi til en veninne
For ikke så lenge siden så hun "nemofisk" (klovnefisk altså) på en dyrebutikk, og hun hadde så lyst på. Hun spurte meg om den gikk an å ha i bolle, og jeg endte opp med å sitte lenge og forklare henne om saltvann og utstyr for tusenvis av kroner. Hun ble litt lei seg for det, men skjønte jo at det ikke gikk.

Så nå har jeg kjøpt en kube-formet telysholder i glass som ser ut som et bittlelite akvarium. I tillegg har jeg kjøpt klistremerker av nemofisker og har klistret en av dem på glasset. Jeg legger med litt grus og en plastikkplante, og hun kan bestemme selv om hun vil ha vann i eller ikke
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap