Kjære tante astrid, mona o og heidi med sneglene...

Dette er en klage! Jeg blir helt hekta av disse trådene deres. Kjenner litersyken presse på, og snart klarer jeg ikke stå i mot lenger.

Jeg vil ha snegler. Masse snegler. Jeg vil ha mange kar og fine innredninger. Jeg vil ha alt! ..... sukk.. men har ikke plass..

Det er en pine (stor glede) å lese trådene deres... Jeg bare MÅ innom... bare for å se...og pine meg selv.

Ønsker dere - og alle andre her inne - et fantastisk godt nytt år.

(ja, jeg ER bedugget på vin og håper ingen bruker dette i mot meg i morgen ... )

Oj, ble litt bekymret da jeg leste første setningen, men så var det bare koslig jo. Kan bare tilstå min brøde og fortelle at jeg driver med akvarier ene og alene for at du skal få litersyken og pines

Neida, kjempehyggelig at noen lar seg inspirere av det man holder på med. Det er jo derfor man deler interessen sin med flere. Får håpe du finner en løsning når det gjelder litersyken. Du kan jo alltids slå deg på killi, reker og snegler. Små kar er det alltids plass til, om ikke i bredden så i høyden.

Godt nytt år til deg også, selv om det enda er noen timer igjen.
Det med vinen kan vi forresten holde hemmelig
Vi skal ikke bruke det innlegget mot deg, Dilla
Godt nyttår til deg også, og måtte 2009 bringe maaaaange nye akvarier i hus, hehe!
He he.. Jeg har akkurat mast meg til et hamster, så noe nytt kar er det nok ikke så lett å få plass til, ei heller mast seg til. Ungene er jo helt ville siden de endelig har noe å kose med, ikke bare se på.

Får vel følge med dere i året som kommer også, og kanskje det med et lite reke/snegle-kar er en mulighet.

Kos dere i kveld.
Inaktiv bruker
got nytår dilla =

ps.jeg har klart å mase meg til et eget akvariumrom =
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap