Hvordan legger man til bilder på fiskedatabasen?

Sikkert et dumt spørsmål, men hvordan legger man til bilder på hver enkelt fisk i fiskebasen?

Fikk tatt noen klare nærbilder av noen Neontetra, og så at det bare lå 6 bilder inne på fisken fra før av, så tenkte jeg skulle laste dem opp, men fikk det ikke til.

Her er bilde jeg tenkte på (blir større og klarere når man trykker på det):

[External Image]

Du må klikke på "endre info" når du er på profilen til neontetra. Knappen er vel på høyre side over bildet.

Der skal det vel være mulig å laste opp og sende inn bildet. Bildet blir vurdert av moderatorene, og synes de bildet er godt nok, blir det lagt til. Hvis ikke vil du få en e-post med beskjed om at bildet ikke har blitt lagt til.
Ok, fant ut at feilen min var at jeg ikke var innlogget da jeg prøvde første gangen.. Hoho..

Takk for hjelp
Brukte alt for lang tid på å skrive

Du søker bare på Neontetra i Fiskebasen og så går du inn på profilen. Oppe i høyre hjørne står det endre info., så kikker du deg bare inn der. Da kommer du først til å bare få tilgang til å endre informasjon, så du må klikke deg inn på bilder for å kunne laste de opp.

Husk også å passe på så ikke bildets størrelse (pix) overstiger maks verdien for bildeopplasting her på AF.
Ja, jeg redigerte det på nytt med 500px bredde, og størrelse på under 100kb.

Så får bare vente å se om det kommer inn eller ei da
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap