Finnes det kryssord-blader for barn?

Småen her i huset, 8 år (snart 9), har fått dilla på kryssord. Vi har nå løst alle kryssordoppgavene i alle Donald-bladene vi har liggende. Ser etter flere
Noen som vet om det finnes kryssordblad for barn? Jeg vet at det finnes for voksne, men kan ikke huske å ha sett egne kryssordblad for barn...?
I de vanlige kryssordbladene, er det også kryssord for de minste, men kanskje litt dumt å kjøpe et helt blad for 1-2 kryssord...

Med mindre du også liker å løse kryssord?
Jeg er ikke noe spesielt interessert nei Jeg sitter sammen med sønnen min og "vi hjelper hverandre" med kryssordoppgavene, men jeg tror ikke jeg helt har interessen for å sysle med sånt selv, nei
Det finnes for barn også

Har kjøpt haugevis av slike til mine jenter, de hadde helt dilla en stund de også. Mener å huske at de heter sånt som "mikke mus kryss" og "donald kryss". Hele hefter med diverse kryssord, og "strek mellom tallene og se hva tegningen blir" og rebuser. Står som oftest i den vanlige bladhylla på butikken
Ja det stemmer, mikke mus kryssordblad har jeg sett i bladhylla for ikke så lenge siden!
Jeg vet om 2 kryssord for barn.
Det er kryssord som mine lillesøstre koser seg med. Se linkene. [URL=http://www.univers.no/egmont-univers-Site/Spill-og-hobby/Aktivitetsb-ker/Min-f-rste-kryssordbok/pdu-0mFRXa9FOZIAAAEatZ0U2.0_-IcNRXa9Ebn8AAAEbZm8Nk.Cz;pgid=vp2_F67R3UtSR0MB95B7q3TH0000hmnlvSjd;sid=5gUYXYqCE0BZXcMJmU4QaZ-II6JWV08lqA8=]HER[/URL] og [URL=http://www.univers.no/egmont-univers-Site/B-ker/Aktivitetsb-ker/Lette-bildekryssord-for-minste/pdu-0mFRXa9FOZIAAAEatZ0U2.0_-salRXa9EGWsAAAEbR28Nk.Cz;pgid=vp2_F67R3UtSR0MB95B7q3TH0000yuACyKH3;sid=nPDcx5W5w5P_x9zeAmbU84CzWVeSzfZp2U4=]HER[/URL]. Av det bladet i den siste linken kommer det ut nye en gang i måneden eller no sånt.
Kryssord og hjernetrim for barn
Tror det finnes egne blader med Donald-kryssord. Lettere sagt et helt magasin med bare kryssord og annen hjernetrum med alle de celebriteter fra Andeby. Ellers skulle jeg ønske at noen som kan lage kryssord kan vise seg, hadde vært praktisk med tanke på høytider hvor familier samles, men neida :P
Donald kryssord - de er fine for barn.
Kombinert med www.kryssordleksikon.no ligger det fin språklæring med hjelp av kryssord fra Onkel Donald :P

Er jo en fordel at de ikke mister lysten hvis de står fast, men heller at de tilegner seg erfaringen med å oppsøke et svar selv
som sagt over er det donald og mikke kryssord blad men jeg minns jeg har sett at Allers har kryssord for de aller minste.
Tilfeldig bekjentskap
© Sanna
Reklame for plussmedlemskap