Forslag til navn?

Jeg har to sverddrager (hann og hunn), og tre hunn Guppy'er som ikke har noe navn enda...
Altså jeg tar ikke navn så veldig alvorlig men syntes det er ekstra stas når man har navn på fiskene sine. (iallefall når man har en passe mengde fisker)... Har en hann Guppy også som jeg har kalt, otto.. Så hvis dere har noen fine og litt morsomme navn å komme med så hadde det vært morro
Haldor og Haldis! ;D Hehe!
De to første fiskene jeg hadde var et kampfisk-par som ble hetende
Palmer og Stina, av ukjent grunn.
dattern min på 3,5 år har gitt alle fiskene våre navn.... de heter Karoline hele gjengen
Falney
dattern min på 3,5 år har gitt alle fiskene våre navn.... de heter Karoline hele gjengen :)

Hehe! Så morsomt!
Romeo og Julie på sverddragerne, alternativt noen andre kjennte kjærestepar

Hetty, Letty og Netty på guppy-jentene, eller eventuelt noen andre jenter som ferdes i trespann.
hmm, ja.. har tenkt til å skaffe meg en sverddrage hunn til pga at den jeg har er null intressert i hannen... Så kanskje blir den nye litt mer venn med han.. hehe, vi får se... Også vil jeg ha en til også...

Hetty syntes jeg var fint Det passer fint på den minste Guppy'en min. Takk for tips. Men syntes ikke navnene trenger å rime Hehe
mariemos
hmm, ja.. har tenkt til å skaffe meg en sverddrage hunn til pga at den jeg har er null intressert i hannen... ;) Så kanskje blir den nye litt mer venn med han.. hehe, vi får se... Også vil jeg ha en til også...

Passer kanskje ikke med Romeo og Julie om det dukker opp et tredje jul på vogna der

mariemos
Hetty syntes jeg var fint;) Det passer fint på den minste Guppy'en min. Takk for tips. Men syntes ikke navnene trenger å rime;) Hehe

Dette er de norske navnene til Dolly's tre nieser i Donald Duck. Ikke så ofte de dukker opp der så det er kanskje bare ihuga Donaldfans som har fått de med seg
[QUOTEPasser kanskje ikke med Romeo og Julie om det dukker opp et tredje jul på vogna der

Hehe, nei sant det=)

Dette er de norske navnene til Dolly's tre nieser i Donald Duck. Ikke så ofte de dukker opp der så det er kanskje bare ihuga Donaldfans som har fått de med seg

Aha, når du sier det nå så husker jeg det
Jeg har også navn på mine fisker, disse heter da Odd, Victor, Stenar, Jostein, osv

Fancy, ikke sant? Så er det greit for andre å vite hvilken fisk du prater om.
Hehe ^^
Du kan jo kalle dem Pytt & Panne, eller Ditt & Datt :p
FishFace
Jeg har også navn på mine fisker, disse heter da Odd, Victor, Stenar, Jostein, osv :) Fancy, ikke sant? Så er det greit for andre å vite [B]hvilken[/B] fisk du prater om. Hehe ^^

Der sa du det
Også i kragerø der det er så fin skjærgård da :P
DU kjenner tilfeldigvis ikke Sissel og Espen? xD
er bra om navnene begynner på artsnavnet. f.eks 2 ballongmollyer jeg har som heter Målfrid og Morten. Kuhli ål som heter Kurt og Kåre.. osv.

Sverddragene kan jo hete Svein og Svela.. Guppyene .. Guri, Gunda og Gerd
Kalte kampfisk-damene mine for Thelma & Louise..og nå har Thelma hoppet ut av forings-luka under foring og ned på gulvet 3 ganger.. og Louise en gang.. så for de som har sett filmen så er det jo kanskje passende navn for suicidale damer? :o
luckystrike
er bra om navnene begynner på artsnavnet. f.eks 2 ballongmollyer jeg har som heter Målfrid og Morten. Kuhli ål som heter Kurt og Kåre.. osv. Sverddragene kan jo hete Svein og Svela.. Guppyene .. Guri, Gunda og Gerd

wtf
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap