- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Forslag til navn?
Forslag til navn?
Jeg har to sverddrager (hann og hunn), og tre hunn Guppy'er som ikke har noe navn enda...
Altså jeg tar ikke navn så veldig alvorlig men syntes det er ekstra stas når man har navn på fiskene sine. (iallefall når man har en passe mengde fisker)... Har en hann Guppy også som jeg har kalt, otto.. Så hvis dere har noen fine og litt morsomme navn å komme med så hadde det vært morro
Altså jeg tar ikke navn så veldig alvorlig men syntes det er ekstra stas når man har navn på fiskene sine. (iallefall når man har en passe mengde fisker)... Har en hann Guppy også som jeg har kalt, otto.. Så hvis dere har noen fine og litt morsomme navn å komme med så hadde det vært morro
Postet 03.03.09 kl 21:53
Postet 03.03.09 kl 22:09
Postet 03.03.09 kl 22:24
Postet 03.03.09 kl 22:24
Postet 03.03.09 kl 22:37
Postet 04.03.09 kl 14:08
hmm, ja.. har tenkt til å skaffe meg en sverddrage hunn til pga at den jeg har er null intressert i hannen... Så kanskje blir den nye litt mer venn med han.. hehe, vi får se... Også vil jeg ha en til også...
Hetty syntes jeg var fint Det passer fint på den minste Guppy'en min. Takk for tips. Men syntes ikke navnene trenger å rime Hehe
Hetty syntes jeg var fint Det passer fint på den minste Guppy'en min. Takk for tips. Men syntes ikke navnene trenger å rime Hehe
Postet 04.03.09 kl 14:19
mariemoshmm, ja.. har tenkt til å skaffe meg en sverddrage hunn til pga at den jeg har er null intressert i hannen... ;) Så kanskje blir den nye litt mer venn med han.. hehe, vi får se... Også vil jeg ha en til også...
Passer kanskje ikke med Romeo og Julie om det dukker opp et tredje jul på vogna der
mariemosHetty syntes jeg var fint;) Det passer fint på den minste Guppy'en min. Takk for tips. Men syntes ikke navnene trenger å rime;) Hehe
Dette er de norske navnene til Dolly's tre nieser i Donald Duck. Ikke så ofte de dukker opp der så det er kanskje bare ihuga Donaldfans som har fått de med seg
Postet 04.03.09 kl 14:42
[QUOTEPasser kanskje ikke med Romeo og Julie om det dukker opp et tredje jul på vogna der
Hehe, nei sant det=)
Dette er de norske navnene til Dolly's tre nieser i Donald Duck. Ikke så ofte de dukker opp der så det er kanskje bare ihuga Donaldfans som har fått de med seg
Aha, når du sier det nå så husker jeg det
Hehe, nei sant det=)
Aha, når du sier det nå så husker jeg det
Postet 04.03.09 kl 14:54
Postet 04.03.09 kl 17:25
Postet 04.03.09 kl 17:29
Postet 05.03.09 kl 18:44
Postet 05.03.09 kl 20:06
Postet 05.03.09 kl 21:36
Postet 06.03.09 kl 18:29
Postet 07.03.09 kl 22:03