Middag

Tenkte jeg kunne lage en tråd der vi alle skriver hva vi skal ha til middag i dag/ hver dag. Dette er ment som inspirasjon til alle og alle som ikke vet hva de skal lage til middag.

Dere kan å skrive hva dere ha til middag i dag, hvis dere ser tråden etter dere har laget middag.

Noen som blir med på dette?

Jeg har ikke bestemt meg hva jeg skal ha i dag enda. Jeg tenkte jeg sku grille, men det truer med regn her.

Håper nå dette blir en aktiv og god inspirasjons tråd for mange.
Eg anbefaler alle å kjøpe gode kokebøker, og ikke la seg påvirke av hva andre spiser.
Kan være bra begge deler da
Hadde svenske kjöttboller jeg
Spiste de i sverige.

Hehe
Hadde svenske kjöttboller jeg
Spiste de i sverige.

Hehe
Donald
Eg anbefaler alle å kjøpe gode kokebøker, og ikke la seg påvirke av hva andre spiser.

Det som står i kokebøker er da virkelig noe andre også spiser. =Þ
Skal man ikke la seg påvirke av hva andre spiser kan man ikke kjøpe slikt.
katjakaj
[QUOTE=Donald]Eg anbefaler alle å kjøpe gode kokebøker, og ikke la seg påvirke av hva andre spiser.

Det som står i kokebøker er da virkelig noe andre også spiser. =Þ
Skal man ikke la seg påvirke av hva andre spiser kan man ikke kjøpe slikt.

Nei å da kan man ikke kjøpe noe mat i hele tatt, for allt av mat, er det andre som spiser.
Tobbi
Hadde svenske kjöttboller jeg:) Spiste de i sverige. Hehe

Det må ha vært tørt å kjedelig å spise kun kjøttboller uten noe til. Hørtes ikke godt ut å kun spise kjøttboller.
Når jeg sitter på jobb og ikke vet hva jeg skal ha til middag så stikker jeg på channel4.com/fword og plukker noe fra Ramsay sine oppskrifter. Det er kongen.

Men idag hadde jeg bare marinert svinekotelett med potetsalat til. Det enkle er ofte det beste
Chanell78
[QUOTE=Tobbi]Hadde svenske kjöttboller jeg:) Spiste de i sverige. Hehe

Det må ha vært tørt å kjedelig å spise kun kjøttboller uten noe til. Hørtes ikke godt ut å kun spise kjøttboller.

Hadde jo potetstappe og saus til, hehe
Tobbi
[QUOTE=Chanell78][QUOTE=Tobbi]Hadde svenske kjöttboller jeg:) Spiste de i sverige. Hehe

Hadde jo potetstappe og saus til, hehe

Å det hørtes kjempe godt ut. Det bruk jeg å spise når jeg er i sverige. Nå ble jeg sulten på dette.
Hehe. I dag skal jeg ha grilla laks (i sverige).
Hvet ikke hjva jeg skal ha som "tilbehör" :S
Noe jeg liker til laks som du kan prøve til er: potet, agurksalat og rømme. Evt gulrot, og brokoli.

Tobbi
Hehe. I dag skal jeg ha grilla laks (i sverige). Hvet ikke hjva jeg skal ha som "tilbehör" :S
I går grillet jeg wienerkotelett marinert, ha til pomesfrittes, salat blanding: isbergsalat, paprika, maiskorn. Drikke: Pepsi maks.

Dette var godt.

Det hørtes godt ut

mmm...
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap