Åh.. nå gleder jeg meg til om noen uker :)

Har vært å parret ene tispen min Steike for en fin høst jeg går i møte om hun har tatt seg Gleder meg

Er det mops tispen er, den du har bilde av i avataren din? (du kan jo ha flere hunder)

Det må være det mest morsomme som finnes rundt kjæledyrhold, det å få sjansen til å oppdrette egne hundevalper
Nei det er champion hannen min Ja har bare mopser jeg Men han er ikke pappaen til disse valpene..
Jeg har brukt en av skandinavias fineste hanne på det ventende kullet. Så dette bli utrolig spennede

Ja har en del av disse gompene Nå har jeg 6 stk. 4 tisper og 2 hanner
Hvordan klarer du å hindre uønsket paring når du har flere av forskjellig kjønn egentlig? Er de kun sammen under tilsyn eller noe?

Kult om det blir valper forresten, lykke til!
det er lett. jeg deler bare stuen i to med en valpegård Mopser er så små at de hopper ikke over.
Hadde nok vært verre med store hunder. Å hunder som kanskje klarer dette litt lettere på egenhånd. mopser er ikke så veldig flike til å parre seg uten hjelp.. hehe men det er ikke det .. det klarer det og.. hehe

saffen
grattis da :)

Thank you
Inaktiv bruker
Så spennende!
Jeg har lenge hatt lyst til å pare min Griffon-gutt, men det er ikke så mange aktuelle tisper.. Faktisk ingen Jeg misunner deg veldig!
De er drektige :d
Da venter vi to kull med mopser her i huset.. Dette kommer til å bli en utrolig kul høst (hvis alt går etter planen).

Den ene tispen har termin den 16 okt
Den andre tispen har termin 25 okt

Kunne ikke blitt bedre.. Kommer ikke gtil å kjede meg i høst jeg nei
Småmopser er kult! Hehe

Hvor mange valper pleier en mops å få pr kull? Innbiller meg at en såpass liten rase ikke får særlig mange? To-tre valper ? Maks fire?
Gjennomsnittet ligger på 3,2. Men Lille Vigdis fikk 6 forige gang men der var det to Dødfødte En veninne av meg sin mops fikk 7 valper for 6 mnd siden. Men Normalt sett og forhåpentligvis bare 3-4.. så små hunder Skal jeg vel ærlig innrømme å si egentlig ikke er bygget for å få så mange. Men det meste jeg har hørt om å sett bilder av er 12 valper i ett kull. Men det er veldig skjeldent på mopser. Men antal valper osv går litt på arv og.. Mine tisper kommer alle fra store kull å da kan de gi store kull og der alle tispene kommer fra kull der det har vært født 6-7 valper. men 4 er ett veldig fint tall..så satser på det.

Ultralyden i dag viste 3 på ene tispen og 2 på andre, men det er veldig usikkert med antal valper og ultralyd på så små hunder, så jeg må regne med å ta en røntgen i tillegg når de er ca 50 dager på vei.

Dyrelegen sa livmoren var stor på de begge to så sjangsen på flere var der, men de hadde rett og slett så masse bæsj og tiss inni den lille kroppen sin at det gikk ikke ann og se.. hehe. (selv om jeg sa at de måtte gå på do før de gikk til legen).
Legger ut et bilde av Vigdis Lille kjukka bollen

Inni denne magen er det bebiser.
Kult
er det sme rase du har paraen med?
Ja samme rase ja. Faren til dette kullet leder bamselisten
Da er det påvist 3 valper, mulig 4 på røntgen. på Vigdis Gleder meg
Var litt vanskelig å se hvor mange det var inni der siden Skelettet var litt dårlig utviklet da vi tok røntgen. Men vi får bare vente å se hva som kommer ut.

Den andre tispen min vet vi ikke noe på enda for hun skal ikke ta røntgen på henne før den 12 okt. men jeg gleder meg masse..

Legger ved bilder av begge to. Hun som ligner en liten flodhest venter den 16 okt og hun dere ser ansiktet på venter 25 okt.
Nå har fødselen til min lille frøken foregått en god stund. Og har nå født en nydelig liten tispe valp. Den er nå en liten time gammel Å Mamma mops har nye pressrier i skrivende stund. Legger ved bilder av den nydfødte som får de gode edle dråpene med rådmelk.

Valp nr 2 er født. To store og kraftige tisper. De er født 4 dager før tiden. Å med denne størrelsen er jeg veldig gad for det. Nå får vi bare se hvordan det går med den 3. Min lille frøken ligger nå her med rier... Å vi krysser fingrene nå for at dette skal ende veldig flott. Det skal være 1 til inni der så er hun tom.
Ja, valper, kos, kjempe herlige og utrolig mye arbeid med tiden....
Har selv hatt ett kull på 8 valper av engelsk setter. var kjempe kos...
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap