Forminsket skjermbilde

Noen som kan være snill og hjelpe meg?

Plutselig ble hele pc bilde forminsket uten jeg vet hvrofor. Var nok noen knapper på pc som jeg kom borit, men vet ikke hvilke. Bilde er fult over hele skjermen men ble forminsket. Det er ikke skrift str jeg mener.
Håper noen vet hva jeg mener.

Takk!
høyreklikk på skrivebordet , velg "egenskaper"/"tilpass" (avhengig av windows versjon) ---> skjerminstillinger og sett ned "Oppløsning"
Jeg har windovs xp
Jeg ser ikke noe annet en egenskaper når jeg høyreklikker. har tidligere hørt det var noe på verktøylinjen øverst jeg sku velge, men huske ikke hva.
Chanell78
Jeg har windovs xp Jeg ser ikke noe annet en egenskaper når jeg høyreklikker. har tidligere hørt det var noe på verktøylinjen øverst jeg sku velge, men huske ikke hva.

"egenskaper" på xp
Nei det var ikke dette jeg gjorde sist dette ble feil. Husker ikke hva jeg gjorde, men var noe på verkøylinjen mens jeg så på akvaforum bildet. Så sku jeg trykke noe for å få frem muligheten jeg sku klikke hvis jeg ikke så den.

Det var xplode som hjalp meg sist, men han vil ikke hjelpe meg med dette igjen.
er det kun internettsider som du har feil størrelse på eller er det alt?
Dersom bare internett så bruk Ctrl + +

-Tim
La ved bilde for å vise nå. Her i midten jeg skriver ser jeg nesten ikke skriften og til venstsre på det grønne under fora: så er det halvert strø. så det er inne på internett alt er forminsket og ikke i min vanlige mail.
Da er det Tims forslag som vil funke
Å endelig vises alt normalt. Jeg ha problem å se det som ble skrevet til meg her også, så smått var alt.

Tusen takk for hjelpen

Noen som vet hva det er slags knapp på pc som gjør at bilde blir slik forminsket?
CTRL og "bindestrek"-knappen (den jeg brukte akkurat nå), gjør skjermbildet mindre og mindre.

CTRL og pluss-knappen (+) gjør det større igjen
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap