Min dyrehistorikk så langt...

Først en katt (Pelle) RIP, så en hund (Julius) RIP, så en katt til (Trygve) RIP - den siste katten (Astrid) ble reddet av ei på dyreklinikken... Nå har jeg altså fisker, og 4 stykker døde første døgnet RIP x 4 (For jeg hadde ikke fått bedskjed i dyreutikken at akvasiet må kjøres inn med bakterier for å holde giftstoffer unna...) For et par uker siden døde en platy (Gunnvor) av sykdom. Resterende 5, en kampfisk (Martin), to albinomaller (Kåre og Anton), og et par platyer (Hans og Grete), 6 -7 damsnegler (Marianne, Frode, Stine, Heidi, Oddmar, Kristoffer, Bjørg og Rangnhild m.fl.), lever i beste velgående. Firkene fikk mygglarver (Gudrun, Beate, Finn, Cesar, Ole, Ingrid, Kjell, ..... etc. etc. etc.) til frokost - stakkars larver (RIP x 1465), og ekstra trist når alle larvene har navn også
Jeg har nemlig svart belte i navgivning ))

Vidar
min dyrehistorie:

( en gang inni her får vi akvariet, men det husker jeg ikke når, men en gang hvertfall. Og den første katten hadde jeg i barnehagen, og sånn fortsetter det videre gjennom årene)

Fikk en pusekatt (Pusi) og den fikk fem kattunger ( Sam, Gråpus, Svart-Hvit, Maria og Peter Pan), fikk en kanin (Pontus). Vi ga bort to av kattungene (Pusi, Sam, Maria og pontus ble avlivet) Peter Pan fikk en kjæreste (Gråpus den andre) og de fikk et lite kull ( Fekken, Svarten, Pia og Pernille), ( Peter Pan ble påkjørt) vi ga vekk alle ungene, og Gråpus fikk sitt andre kull ( faren er ukjent, Tassen, Poffen og Fres), samtidig fikk vi en kattunge av venner (Chataran) og han og Grupuses kull levde lykkelig helt til vi ka vekk Poffen og Gråpus og Fres forsvant, så da hadde vi bare Tassen og Chataran. Noen månter etter fikk vi fugl for første gang (Fjære). Slik var det i nesten to år, helt til kattene forsvant og Fuglen døde av alderdom. Etter det fikk vi hund (Zita) og fisker igjen.
Det er to like tråder fra trådstarter, så jeg stenger denne.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap