Fiskeliv med ancistrus hoa midna: 1

Midna svømte ut av skiferhulen. Den svarte sanda lyste i lyset av månen som skimte gjennom menneskenes vindu. De nye naboene Herr og fru Palettciklide var travelt opptatt med å lage barnerom til palettciklide barna deres som snart skulle komme. Link, palettciklide hannen svømte ut og spyttet en munnfull sand over til ruinene. " Hvor mye dypere skal barnerommet være?" sa Link. " Ikke mye, en par millimeter til kanskje, og du må passe på at ikke Jack Sparrow ikke kommer inn utenfra." svarte Zelda, palettciklide hoa. Link svømte inn igjen å fortsatte å grave mens Zelda så på. Midna svømte ut for å spise. Hun svømte bort til glasse og forsynte seg av alger. Det smakte deilig. To små ancistruser forsynte seg litt under henne å smattet og smattet. Midna mistet matlysten og svømte bort til ruinene der kuhlii-ålene holdt til. De holdt på med en slag lek, der en telte, mens de andre gjemte seg. Hun sa hei til dem, men de var so opptatt med gjemmselen at de enset henne ikke. Midna så noe hvit fere forbi henne å så at det var Calypso og Elizabeth som flyket fra Jack, Will og Jones. Som lekte med de. Midna så på de et sekund eller to til, før hun svømte tilbake til skiferhula si. Før hun sovnet igjen hørte hun Zelda rope til Link: " NEI! Nå er det for dypt! Grav igjen og start på nytt!!".
her skriver jeg om hva som skjer i karet mitt
Dete kan du
skrive om i din parsonlige akbvarietrå :P
skal jeg bare skrive den der da??

Mhm
jepp du oprete din ege n og så skrive du om hele akvarie tiden din
ok, kopierer denna da over til det du sa
det går ikke

får bare stå her da
Ja
det he vore lit proble me det nå for tiden
Tilfeldig bekjentskap