Går det ann å endre brukernavn?

går det ann å bytte brukernavn?????
ja du trykker på dine snarveier ( under der du logger inn) og trykker på endre profil, der kan du skifte navnet ditt og forum-navnet ditt.
Har du klikket "lagre endringer" etter du endret navn :P?

edit: eller forresten.. Det kan hende - hvis du absolutt vil endre brukernavn - at du kan sende mail til en admin, eller noe?
det står navnet mitt, og hvis jeg trykker på det og trykker på slettknappen skjer det ingenting
Gå på endre profil, så trykker du på fanen oppe det står "forumprofil" på. Øverste feltet på denne siden står det "nickname/alias" her kan du skrivet inn brukernavnet du vil skal vise på forumet
det går ikke der heller......
hmm ser ikke ut som det funker nei

Og nå har jeg det nydelige navnet "test" :S
Man kan bare endre nick én gang, om man vil endre det en gang til må man sende e-post til webmaster.
Dette burde fikses på Hvertfall stått en advarsel om det
Det står under "ofte besvarte spørsmål", og det er i tillegg flere tråder om det på forumet (men nå funker vel ikke søkefunksjonen så det er litt verre å finne det). Grunnen til at det gjøres sånn er at det ikke skal bli full forvirring med folk som bytter nick ofte.
Joda men det burde hvertfall stå der man skriver inn forumnicket at man bare kan gjøre det engang Er da ikke mange som søker opp info om forumnick før de skifter det
Plussmedlem
Du har sjølvsagt rett, Trond. Det skal fiksast.
Sara Beate: [URL=contact.cfm?to=webmaster]Send mail til webmaster[/URL]
Se der ja takk for at jeg har fått navnet tilbake holger
Synes det er kjempe bra jeg at det ikke går ann og bytte nick jeg.
Det hadde vært fryktelig vanskelig å følge med på hvem som er hvem, dersom det skulle vært mulig å bytte nick hele tida.
Enig med Ken og Liz, men kan jo være at noen som har brukt sitt navn angrer litt på det.
Det er jo nettop av slike hensyn man kan endre navn/ nick én gang. Hvor mange ganger har man behov for å angre, liksom?
Det er sant, men virka som trådstarter ikke fikk gjort det
Liz H
Det er jo nettop av slike hensyn man kan endre navn/ nick én gang. Hvor mange ganger har man behov for å angre, liksom?

Tingen er at man ikke kan skifte nick en eneste gang så man kan ikke angre en eneste gang

Greit nok at systemet kan være sånn men det bør jo stå en tekst ved siden av slik at det står at det nicket man velger har man for alltid

En annen måte å gjøre ting på er at man kan skifte nick en gang i året eller noe.. vet at qxl har en gang i måneden.

Tror heller ikke det ville vært vanskelig og følge med, for jeg tviler på at folk ville skifta nick hele tiden, hvertfall de folka som skriver mye på forumet da de gjerne vil bli gjenkjent
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap