Bypasse server på wow eller noe...

Jada, hva kan man vel ikke spørre om på et fiskeforum?

ja, da lurer jeg på om det finnes noen PC-kyndige eller noen som er i grenseland til å være en PC nerd, som kan hjelpe meg med et lite hinder.
Jeg prøver å spille world of warcraft på skolen min, som også er en internatskole, og her er wow blokka på dagtid.
Dette syntes jeg kan være litt irriterende da vi har en del timer hvor vi ikke gjør noenting p.ga lærermangel...
Så lurer på om noen vet hvordan man bypasser den blocken?
Når jeg prøver å koble til står det bare "connecting" i noen minutter og så står det at det er noe galt med internett koblingen min, så det er åpenbart at hele wow er blokkert.
Hva gjør jeg?
Finner noe annet å gjøre enn wow på dagtid Får sikkert nok av det på kvelden
Kommer for meg et par ganger også. Her hjemme.. men bare av at jeg har dårlig nett osv.. Har desverre ikke noe svar på problemet, regner med at det er ganske stabilt nett?
Takk for svar og forslag.
Skolenettet er tydeligvis bygget opp med linux i følge en venn av meg, og han var ikke kjent med det, men han skulle undersøke litt om det.
Det var et forslag om å rett og slett åpne wow før portene stenger og prøve å forbli online så lenge man kan, for hvis man er online når portene stenger kan man tydelivis ikke ble slengt ut.
Kan prøve med proxy, men en annen sa at da vil latency'en være skikkelig dårlig... Så vet ikke.

Men vi får se!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap