Distriktet flisa/kongsvinger, finnes det ingen klubb for oss akvarister?

I mitt distrik ser det ut til å mangle en forening/klubb for oss akvarister.

Jeg vet at Elverum har en klubb, men for min del ligger den for langt unna! Det er mange som ikke har mulighet til å kjøre i timesvis for å kunne møte likesinnede over en hyggelig prat om fisk en gang i blandt.

Det var et forsøk på å starte en klubb på Kongsvinger for en tid tilbake, men det ser ut til at det ikke ble noe av eller er det bare ikke noen form for profilering av klubben?

Siden det er mange av oss i området er det kansje flere enn jeg som savner et sted man kan møte likesinnede?

For å kunne kartlegge et "behov" så er det fint om dere sender meg en PM eller gjerne svarer under.
Alle innspill mottas med stor takknemlighet

Mvh
Grete på Kirkenær
ser det er lenge siden du har postet dette, men jeg er helt enig! hadde vært kjempe gøy å møte andre med samme intressen

Mvh Cathrine fra kirkenær
Ikke klubb, men LOAK har sin storauksjon på Kløfta som er i tålelig avstand fra Kongsvinger. Velkommen er dere i så fall.
Bor rett utenfor Kongsvinger og hadde vært greit å kunne samle litt folk i samme distrikt for litt mer kontakt
Si ifra om det blir noe ut av dette så henger jeg med

Sven-Mikael fra Galterud
Er det mange har fra solør?
Kanskje ikke helt svar på tråden, men er det mange fra Solør her på akvaforum? Ser sjeldent noen annonser på fisk, planter og annet her på forumet. Bor selv ved Flisa og hadde vært fint dersom andre i distriktet hadde svart på denne også.
Tilfeldig bekjentskap
© Rolf H Dahl 2012
Reklame for plussmedlemskap