For dere som liker å høre på radio i akvarierommet fks, p4

Hei folkens jeg tenkte jeg bare måtte legge inn en liten anbefalning til dere som faktisk liker å høre på P4 her i off topic.. Vi prøver å få mobilisert så mange medlemer på facebook at dem kanskje ser oss så dem gir p4 tilbake frekvensene sine. DET HADDE VÆRT NOE DET. så det går ann å høre på p4 når en står i koser seg med akvariene sine for alle å ikke bare dem som bor 100 meter fra en sender.

Så det er bare å logge seg på facebook å melde seg inn i gruppa så får vi se om det kan hjelpe

Vi vil ha P4 på riksdekkende frekvens igjen. Heter gruppa
Eller du kan høre på NRK som faktisk lager GOD radio. Faste frekvenser har de og...
+1 for NRK
fks ett rom med akvarium i for dem som har det.. eller i bilen da i stua eller hvor som helst.... P4 er da en knakande bra radio kanal...
Hvis man kunne oppnå noe gjennom facebookgrupper, hadde jeg vært villig til å danne en for å slippe P4. Et teppe reklame bare avbrutt av pjatt og bensinstasjonmusikk? Neitakk.
Siggi
fks ett rom med akvarium i :) for dem som har det.. eller i bilen da :) i stua eller hvor som helst.... P4 er da en knakande bra radio kanal... :)

Ok.
Tenkte at det kansje var er chatte rom.
Stein L
Hvis man kunne oppnå noe gjennom facebookgrupper, hadde jeg vært villig til å danne en for å slippe P4. Et teppe reklame bare avbrutt av pjatt og bensinstasjonmusikk? Neitakk.

Det er en ærlig sak det å ikke like allt hva andre liker.
Men dem har da 500.000 lyttere så noen er det da som syntes det er en bra kanal (det er dem jeg prøver å nå, ikke dem som ikke liker dem). å med tanke på hvor vanskelig den er å få inn så er ikke det ett lite tall.
Plussmedlem
Fjesboka har neppe noen innvirkning på hvilke konsesjoner som blir gitt. Heldigvis.
Blir ikke helt det samme som å ønske Urge i 1,5 liters flasker, eller Smash som sjokoladeplate...

Så lenge NRK sender der de skal, så er jeg fornøyd

Kan du ikke høre P4 på internett?

Tilfeldig bekjentskap
© Geir B Løland
Reklame for plussmedlemskap