Mener denne dama det seriøst...?

Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller riste på hodet, men denne damen kan jo ikke være helt riktig navla som demonstrerer for en sånn sak?
Ikke godt å si...
hva hun egentlig mener, men klikker du deg videre til VG-artikkelen og ser hva som skjer i skolene begynner i alle fall jeg å ane et problem. Mobbing i skolen er en slitsom virkelighet hva den nå enn kommer av.
Plussmedlem

Opplysningskontoret skriver ganske artig.
Michelle Martens er neppe noen virkelig person i denne sammenhengen.

En annen faktasak fra Opplysningskontoret...
Seriøsitet pr.dags dato
Hvem er seriøs i dag? Når who går ut og forteller ditt kosthold har INGENTING med din HELSE å gjøre, så skjønner vel selv gamle 90år gamle Olga på gamlehjemmet at her er det ugler i mosen. Så har vi Jens, heroin-Hansen og vennene hans i DNB.
Jeg føler meg lurt Vel, det var godt det ikke var tilfelle, for da hadde virkelig verden gått av hengslene. Men det var jo så dumt at det kunne vært sant!

Jeg leste forresten i en debatt-tråd på Aftenposten at Nrk Alltid Nytt hadde informert om at :
"Siste nytt fra NRK alltidnyheter, er at muslimske barn som er blitt syke av svineinfluensa, blir mobbet av klassekammeratene og beskylt for å ha spist svin! Derfor er de å anse som dårlige muslimer. Dette er jo i aller høyeste grad forståelig. Det er ille nok å være muslim, og så på toppen være en dårlig én!"

Er det virkelig tilfelle, eller er det bare tull også?
At de blir mobbet er dessverre ikke tull, resten er.
Tilfeldig bekjentskap
© Liz Helen
Reklame for plussmedlemskap