Pris på brukt 660 eller 720

hei håper denne passer best på off topic? eller skulle den vært på teknisk?.
har ett brukt 660 eller 720 på hånd..(usikker om målet jeg fikk er med eller uten lystopp)
det er ca 6år gammelt og har stått tomt hvertfall ett år..hva er vettu pris på det? og hvor lenge kan ett kar stå tørt før silikonen blir skadet av det og må resilikoneres?
karet består av:mørk brun aquastabil med lite/ingen riper, stativ, lystopp, og no røtter å grus....
håper på raske svar da jeg evt kunne henta det i helga...
hvilken pris forlanger selger da? er det bare kar? eller er det med lys og pumper og? kanksje 2-2500 kr om glasset er så og si ripe fritt. men vanskelig og si da seff. silkonen kan holde seg . men ville ha fyllt karet ute først før det kommer i hus. kanskje ikke helt riktig årstid for det no da med kulde og slikt ute da akkurat.
som det står i første innlegget har karet, lystopp, og stativ, + røtter og grus... lite/ingen riper.. ikke pumperå sånn nei... 2-2500? det kan jeg bare glemme å få det får.. er snakk om rundt 4 skjønner du...
Har selv et jeg skal selge og jeg hadde tenkt meg 2500,- for kun akvarie og stativ. Dette er akvastabil og 660 lt, men fint og lite riper. Men her er det markedet som bestemmer hva de vil gi.
ok.. det må da være billig og vel så det`kanskje... men ja.. markedet... enten vil man selge fort eller så vil man tjene penger (kanskje har jeg skjønt... takk for svar.. har fått tak i ett 720 for 3-3500 kar med stativ..lite riper...
larsh
det er ca 6år gammelt og har stått tomt hvertfall ett år..hva er vettu pris på det? og hvor lenge kan ett kar stå tørt før silikonen blir skadet av det og må resilikoneres? karet består av:mørk brun aquastabil med lite/ingen riper

Hvis det er fargen på rammen som er mørk brun, så tror jeg det karet er mye eldre enn 6 år. Det begynner å bli noen år siden Akvastabil lagde kar med mørkebrun ramme. De seneste årene har det kun vært svart og sølv.

Jeg ville iallefall vært skeptisk til påstanden om at det er "ca" 6 år... jeg tror det er betraktelig eldre.

På den annen side så er Akvastabil kjent for å ha en kvalitet på akvariene sine som holder i mange, mange år. Det er tryggere å kjøpe Akvastabil brukt enn noe annet akvariemerke, etter min mening
larsh
ok.. det må da være billig og vel så det`kanskje... men ja.. markedet... enten vil man selge fort eller så vil man tjene penger (kanskje:) har jeg skjønt... takk for svar.. har fått tak i ett 720 for 3-3500 kar med stativ..lite riper...

Lykke til med akvariet, en fin størrelse og et godt merke så det vil du nok få mye glede av.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap