- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Ikke vis dette til 'pappa'
Ikke vis dette til 'pappa'
Det hender at det er noen som spør om det er dyrt å ha akvarium, kan trygt svare JA på dette...
Fikk en idag som ikke var sååå liten, den nette sum av 765411,96 for 2 mnd forbruk.
Det er klart at denne er feil, men må ha det litt 'morro' med den.
Gubben spurte for noen mnd siden om ikke disse karra mine ville øke strømregningen.. Neida sa jeg, kommer ikke til å merke noen spesielt på den.
Han har tatt kopi av den & den skal henges på veggen, skal sikkert bruke den imot meg neste gang jeg blunker pent & sier ' jeg vil kjøpe et karr til.'
Sikkert noen som ikke helt liker denne form for humor, men sorry....
måtte bare.
Nevnte den i tråden til Blondie & han måtte le litt.........
Blir litt opptatt fremover, er nødt til å jobbe mye.. veldig mye.
Fikk en idag som ikke var sååå liten, den nette sum av 765411,96 for 2 mnd forbruk.
Det er klart at denne er feil, men må ha det litt 'morro' med den.
Gubben spurte for noen mnd siden om ikke disse karra mine ville øke strømregningen.. Neida sa jeg, kommer ikke til å merke noen spesielt på den.
Han har tatt kopi av den & den skal henges på veggen, skal sikkert bruke den imot meg neste gang jeg blunker pent & sier ' jeg vil kjøpe et karr til.'
Sikkert noen som ikke helt liker denne form for humor, men sorry....
måtte bare.
Nevnte den i tråden til Blondie & han måtte le litt.........
Blir litt opptatt fremover, er nødt til å jobbe mye.. veldig mye.
Postet 23.01.10 kl 00:17
Postet 23.01.10 kl 00:20
Postet 23.01.10 kl 00:21
Postet 23.01.10 kl 00:54
Strømmregningen
hmmm e-verket sa jo at strømmen skulle bli dyr! ) 12 kr kwh her på berget for ikke lenge siden,. men huffa meg , hadde først svima rett av hadde jeg fått en slik, før jeg hadde summa meg og skjønt at det var en feil,.
Postet 23.01.10 kl 00:57
Uflags
UflaksDet hender at det er noen som spør om det er dyrt å ha akvarium, kan trygt svare JA på dette... Fikk en idag som ikke var sååå liten, den nette sum av 765411,96 for 2 mnd forbruk. Det er klart at denne er feil, men må ha det litt 'morro' med den. Gubben spurte for noen mnd siden om ikke disse karra mine ville øke strømregningen.. Neida sa jeg, kommer ikke til å merke noen spesielt på den. Han har tatt kopi av den & den skal henges på veggen, skal sikkert bruke den imot meg neste gang jeg blunker pent & sier ' jeg vil kjøpe et karr til.' Sikkert noen som ikke helt liker denne form for humor, men sorry.... måtte bare. Nevnte den i tråden til Blondie & han måtte le litt......... Blir litt opptatt fremover, er nødt til å jobbe mye.. veldig mye.
sjøner vofor du har kalt deg uflags xD
Postet 23.01.10 kl 09:53
Jeg svimte ikke av, men måtte se flere ganger på summen...
før jeg sa hæææ hva driver de med nå.
Vi skal bytte til en annen leverandør, de vil nok sikkert ha inn litt ekstra kr da.
Dette er ikke første gangen de roter, er en grunn til bytte. Syns denne tok kaka, har sendt mail & venter spent på svar fra de.
Det koster å ha litersyken ja... er godt å høre at smlteriet har høyere regning.
Nicker mitt passer utrolig bra nå ja, kan trygt si det
før jeg sa hæææ hva driver de med nå.
Vi skal bytte til en annen leverandør, de vil nok sikkert ha inn litt ekstra kr da.
Dette er ikke første gangen de roter, er en grunn til bytte. Syns denne tok kaka, har sendt mail & venter spent på svar fra de.
Det koster å ha litersyken ja... er godt å høre at smlteriet har høyere regning.
Nicker mitt passer utrolig bra nå ja, kan trygt si det
Postet 23.01.10 kl 14:50
Et glitrende eksempel på at man ikke skal inngå kontrakt om levering av strøm med avtalegiro og/eller forskuddsbetaling!
Hilsen pensjonert strømpusher!
PS
Det fine med slike feil er at de er så helt tydelige, men også derfor burde den vært luket ut aumomatisk at leverandørens datasystem. Feil i størrelsesorden noen få hundrelapper kan være vanskeligere å fange opp, både for leverandør og for kunde.
Hilsen pensjonert strømpusher!
PS
Det fine med slike feil er at de er så helt tydelige, men også derfor burde den vært luket ut aumomatisk at leverandørens datasystem. Feil i størrelsesorden noen få hundrelapper kan være vanskeligere å fange opp, både for leverandør og for kunde.
Postet 06.02.10 kl 14:44