- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Hjælp, hjælp, ukjent skapning
Hjælp, hjælp, ukjent skapning
Postet 06.03.10 kl 18:42
Postet 06.03.10 kl 21:50
Søsterena mi sier det her dreier om seg om en rømt oppdretts lakse lus. Er det noen som vet om sånnt? Jeg vet de snylter på laksen, stakkars fiks. Er lakse lus farlig for snegler? Hvor mye Tremasol skal jeg smøre på?
Postet 06.03.10 kl 22:15
Postet 06.03.10 kl 22:50
Endret: 06.03.10 kl 22:51
Postet 06.03.10 kl 22:51
Postet 07.03.10 kl 01:21
Oh shit pomfrit, jeg holdt på å dette ut av senga da jeg oppfattet hva som var på bildet. For det var helt klart IKKE hva jeg forventet å se! Der ødela du den nattesøvnen, haha! Har ikke skvetti sånn som det på lang tid. Hjelper ikke akkurat å være på AF med iPhone, åpne et bilde og få det bokstavlig talt midt oppi ansiktet! Nei du, den der likte jeg ikke...
Postet 07.03.10 kl 02:12
Da vill jeg få takke alle som har julpet får god hjælp!
Jeg har smurt inn alle sand sneglene med Tremasol. Å så satser jeg på det skal hjælpe nede i substransen.
Æsj ja, Ta hexa mi - eller hva det het igjen? har jeg bestilt på en netttbutikk. Jeg husker ikke navnet på nettet. Men di skrev noe om det som ble skrevet lenger opp om her, om lek? Var det? Og det lurer jeg på om noen kan forklarer litt bedre. Men det er ikke så farlign.
Til SolVe må jeg si at rød tusje ring i akvariet er jeg veldig for. Den er vel ikke så vannløselig????
Å Stinesoff, jeg skrivde jo at det var en skikkelig skummel skapming, så da kunne du bare lattvær og se på bildet Eller??? Herr Gud det er da ikke noe å ta sånt på vei, og jeg vet ikke om du prøver og kuppe tråden min, eller!!!
No ser lakse lusa ikke så spræk ut, nei. Jeg tror den har fått Prikk lik ... eller het de for hvite prikker?? å proposisjons knekt...
Nå får vi snart se om ikke alle vi kan leve livets glade akvariedager, SIER BARE JEG.!!!!!!!
Jeg har smurt inn alle sand sneglene med Tremasol. Å så satser jeg på det skal hjælpe nede i substransen.
Æsj ja, Ta hexa mi - eller hva det het igjen? har jeg bestilt på en netttbutikk. Jeg husker ikke navnet på nettet. Men di skrev noe om det som ble skrevet lenger opp om her, om lek? Var det? Og det lurer jeg på om noen kan forklarer litt bedre. Men det er ikke så farlign.
Til SolVe må jeg si at rød tusje ring i akvariet er jeg veldig for. Den er vel ikke så vannløselig????
Å Stinesoff, jeg skrivde jo at det var en skikkelig skummel skapming, så da kunne du bare lattvær og se på bildet Eller??? Herr Gud det er da ikke noe å ta sånt på vei, og jeg vet ikke om du prøver og kuppe tråden min, eller!!!
No ser lakse lusa ikke så spræk ut, nei. Jeg tror den har fått Prikk lik ... eller het de for hvite prikker?? å proposisjons knekt...
Nå får vi snart se om ikke alle vi kan leve livets glade akvariedager, SIER BARE JEG.!!!!!!!
Postet 07.03.10 kl 15:22