Happy aquarium på facebook :)

er jeg den eneste som spiller det eller?
sikkert ikke. men du må vel være venn med noen andre før du ser dem.

Altså jeg spiller det ikke. men jeg er inne på Pet s.

Sitter du med en grå/hvit stripete genser på deg inne på Facebook?
DEt er det kjedelegaste spillet som finst. Skal du finne et godt spill på face om fisk må du spille fishville!

PS: HAR SLUTTET
B. Andresen
sikkert ikke. men du må vel være venn med noen andre før du ser dem. Altså jeg spiller det ikke. men jeg er inne på Pet s. Sitter du med en grå/hvit stripete genser på deg inne på Facebook?

thats me

en del av de jeg gikk i klasse med spiller det, så jeg slang meg på
Spilte Fishville og et annet fiskespill (Fishworld eller noe sånt?) på fjesern før, samt Farmville og Cafeworld. Tok helt av, ble dødsavhengig. Skikkelig taktisk spilling, og var nøye på tiden så alt var klart for høsting, servering og salg på samme tid. Til slutt måtte jeg bare slutte med alt, hehe.
der er Happy Aquarium anderledes.
jeg lagde en "profil" for lenge siden, når det kom ut på facebook. så spilte jeg i kansje 2 uker, før jeg gikk lei.
nå i forrigårs "tok jeg det opp" igjen, og jeg hadde alle fiskene igjen, ingen hadde død, så man taper ikke noe på å være borte i en uke.
man kan til og med kjøpe 7 dagers for :P
Og der fant jenta ut at Farmville har kommet som app til iPhone, så nå er helvete i gang igjen
Inaktiv bruker
Marius Øie
er jeg den eneste som spiller det eller?

nei :o Me 2 ^^
AquaRonja
[QUOTE=Marius Øie]er jeg den eneste som spiller det eller?

nei :o Me 2 ^^

Cheers
jeg spiller det dessverre*ler* Men grunnet websense på jobben (jobber innen IKT) så får jeg ikke gått inn og sjekket levelen min*ler*
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap