Hocki125!!!!!

Du, den signaturen din....

Ja, du vet hvor jeg vil.
Plussmedlem
Ikke trykk på den linken...Kunne du også ha skrevet, BloppBlopp...
Ok, sorry!

Ikke trykk på linken, folkens!
Slapp av det er et ganske vanelig internettfenomen Det innstallerer ikkeno på pcn din
Nei, men den var annoying! :p
Jeg kan jerne skifte til bake hvis dere vil
Plussmedlem
Hocki125
Jeg kan jerne skifte til bake hvis dere vil

Skift gjerne til hvilken matoppskrift du vil. Enten det er om baking eller noe annet...
Ja, Kansje bløtkake kan være noe for meg
Hocki125
Slapp av det er et ganske vanelig internettfenomen:) Det innstallerer ikkeno på pcn din

jeg tryket på den ikke mer !!!!
Må jo innrømme at den underskriften er veldig nerdete
Må bare beklage at dette ikke har blitt oppdaget før. Slik skal selvfølgelig ikke skje. Ikke klikk på linken i signaturen til Hocki125. Denne vil bli fjernet snarest.
Jeg beklager det med signaturen, men jeg visste ikke at folk skulle reagere sånn på den
Jeg holdt på å bli sprø av vinduet :p
Måtte jo inn på oppgavebehandling for å stoppe det. Hehe
Kommer ann på vilken nettleser du bruker, Vis du har explorer så må du gjøre det. Ett tips fra meg: Last ned Google sin nettleser, Chrome, som er rask veldig dikker og lettere og bruke
Okeeeeei? Da var i hvert fall min nysgjerrighet vekket. :p
Tenker du på skrivefeilen, Det skulle egentlig stå:
Kommer ann på vilken nettleser du bruker, Vis du har explorer så må du gjøre det. Ett tips fra meg: Last ned Google sin nettleser, Chrome, som er rask veldig sikker og lettere og bruke
Hvem, jeg? Jeg ser at du ikke har en signatur nå.
Det som står i denne tråden tyder på at du hadde en signatur tidligere.
Jeg ble bare nysgjerrig på hva det var med den signaturen.
Det var en link til en nettside som det ikke gikk an og gå ut fra. Moderatorene sa jeg skulle fjerne underskriften så det gjorde jeg. hvis du vil se linken så må jeg spør moderatorene om lov først.
Hocki125
Kommer ann på vilken nettleser du bruker, Vis du har explorer så må du gjøre det. Ett tips fra meg: Last ned Google sin nettleser, [URLBLOCK1], som er rask veldig dikker og lettere og bruke

Jeg bruker Firefox.

Kampfisk, det var et lite irriterende vindu med sang som flyttet seg hele tiden så man kunne ikke få lukket det.

Husker jeg hadde en link til en katt som "vasket" skjermen og alt annet ble låst. Litt morsom.
Det var vel en Rickroll? Uansett, det var gøy en stund. Sånn, i fjor. "You just got Rickrolled" er ganske out of date
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap