Angående red bull

Hvor mange av dere forum medlemer har egentlig fått vinger av Red bull?
Prøver å føre opp noen notar for interpool her...

Takk for svar. Ingen navn/personnummer/addreser blir loggført.
Jeg fløy litt rundt for noen mnd siden når jeg var på ferie Da var Red Bull'en blandet med vodka vel og merke, samt inntatt i større mengder.
Glemte forresten å nevne over der at mobil nummeret kan bli lagret og overvåket i opp til 6 måneder.

"Ikke" noe noen kommer til å legge merke til ( sånt ca.).
Inaktiv bruker
Jeg har ennå ikke fått vinger, men jeg har en fisk som kalles redbull
Å han har vært på kino Norges heldigste Sinna fisk / Kampfisk?
Inaktiv bruker
Jaa
Drikker ikke Red Bull da det smaker piss etter min personlige mening :P Det ser ut til at jeg aldri kommer til å få noen vinger... Heldigvis synes jeg at det er kulere å fly med uten vinger. "thumbs up" for det
Vet ikke hva du snakker om
Etter å ha lest hva Redbull inneholder holder jeg meg langt unna, vi har reint og godt vann i springen i Norge
Inaktiv bruker
Hva inneholder det? 0o
Alvorlig mye fiske konsentrat! :O

Neida, Alt for masse sukker og alt for masse koffein....
Inaktiv bruker

prøv den nye røde battery. da drikker du noe som smaker godt og virker om du drikker den litt kjapt. under halve prisen også.

selv liker jeg ikek den vanlige battery, men denne har tranebær juice
Får vinger av battery RED også ja, hmmmm.

Jaja kjør på, alt info trengs.
Haha :p Nei, har ikke fått virkelige vinger av Red Bull. (ennå)

Red Bull, Battery, Cult, Shotshot, Crocodille, Tyro, Plus, Pyro, Plus, (osv osv) synes jeg generelt har lite "vingende" effekter, med mindre de inntas med større mengder alkohol og anstendige mengder dummheter...
Her vet jeg hva jeg snakker om, da jeg er dypt avhengig div. energidrikker på jobben xp Så hvis noen har funnet noe som kan gi slike vinger vil jeg gjerne vite det! (:
Litt redd dere ikke helt skjønner hva slaks informasjon jeg er ute etter.
Vi snakker om virkelig vinger her, ikke "vinger" som i "YEY det var et energi boost"

Det vil ikke det interpool ha noe statestikk på. enda...
Jeg siterer meg selv:

"Så hvis noen har funnet noe som kan gi slike vinger vil jeg gjerne vite det"

Aka, jeg vil gjerne vite om noen har fått vinger av dette
aldir fot vinger og så mye red bull jeg drikker burde jeg hat det for lenge siden -.-
Tilfeldig bekjentskap
© Silje Oksavik
Reklame for plussmedlemskap