Vaska akvariummene for siste gang.

Inaktiv bruker
Da har jeg vaska akvariummene for sistegang. Jeg har overhode ikke gått lei, men det er det at jeg har blitt gravid. Jeg går tredje måned nå. Så jeg ska flytte til kjæresten min. Etter mange diskusjoner har jeg, foreldrene, kjæresten og foreldrene hans blitt enige om at det er best at jeg flytter til han. For at vi ska holde sammen. Lengdeforhold funker ikke. Spesiellt ikke når man er gravid. Så akvariummene blir her. Jeg ska få søstra mi til å opprettholde de til vi finner en annen løsning. Jeg flytter ut neste uke. Så jeg er både spent og litt deprimert.
Tenk at etter over et halt år siden var jeg ny i akvarium verden. Å nå føler jeg at jeg har lært en go del om opprettholding, å annen info. Åsså selvfølgerlig så har jeg lært mye om fisk. Takket være dere.
Tusen takk for dette året. Har vært utrolig artig å fått så mange tilbakemeldinger.
Sånn kan det gå når man skal drive med oppdrett utenfor akvariene også.
Ønsker deg lykke til og håper du en gang returnerer til hobbyen.
Inaktiv bruker
Hehe. Ja jeg ska returnere en dag, forhåpentligvis Tusen takk
Du kommer garantert tilbake ja!:P Tro du meg. Lykke til med din ruging, spennende tid dere har i vente. Merk deg mine ord, babyer finner utrolig mye underholdning i fargesterke fisker som beveger seg!;P
Inaktiv bruker
Ja, det er en nyderlig hobby, jeg vet at babyer elsker å se på fisker. Har vært barnevakt flere ganger, å da bruker de å sove over hos meg. De bruker å få se på fiskene til de sovner
Tusen takk
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap