Sverige,svinesund,strømstad

Halloen, Tenkte meg en tur til sverige i morra, Og i den forbindelse lurer jeg på om dere kan komme med noen tips om hva som lønner seg og handle der. Jeg har i utgangspunktet ikke tenkt meg særlig lenger enn Strømstad. Vet om 1 Butikk der, Er det flere? Er det rimeligere der for fòr enn i Norge eller er det liten vits og dra innom den butikken.. Gjelder ferskvannsfisk...
Vet det ligger en dyrebutikk på Nordby-senteret i Strømstad, men er ikke sikker på om de har noen fiske-relaterte ting... www.nordby.se Her er visst dyrebutikken på senteret: www.myone.se

Skal vel ligge en i selve sentrum også? Like ved kanalen? Er ikke sikker, lenge siden jeg var der sist gitt!
Var der i vinterferien for 5-6 uker siden!
Butikken i Nordby har KUN heste-hunde- og katteutstyr
Den gode, gamle butikken i sentrum opp av kanalen er der fortsatt.
Synes der var litt skralt utvalg når jeg var der, men det er jo tidlig i sessongen
så det kan godt ha endret seg nå når "norrbagarna" inntar byen!
Her er en liten veiviser til zoobutikken, den er ganske lett å overse...
[URL=http://www.lokaldelen.se/mapdetailssearch.ds;jsessionid=B3C7EF99A3A3B1D3FFAC81B69A0233E5?id=370042]Karta till Akvariebutiken Strömstad[/URL]

Du har også Butikken PETS, Värmlands største zoobutikk med en av Sveriges største akvarieavdelinger. 1200 kvm med alt for både dyr og dyreeier.
Den ligger i Karlstad, så da snakker vi ca 3t kjøring.
Har aldri vært der selv, men du kan tro jeg skal neste gang vi er på tur!

Lykke til!
Kjenner jeg misunner deg litt, jeg elsker bare denne sjarmerende lille byen Strömstad!
Ojojoj
Kjenner jeg skal en tur til pets ja, Men ikke i morra... 2 timer og 37 min fra moss... Nei, Blir nok den nede i sentrum i morra vel... Vet det er skralt der, Var der for 3 uker siden og det var ikke mye og rope hurra for..

Takk for svar,,, Pets siden er herved bokmerket
Æssssssj
Kom til strømstad idag og der hang det en lapp på døra,,, STENGT PGA RIVING

De åpner ikke igjen før 1.5.2012

Så da er det ikke noe i strømstad lenger Snakk om bomtur.. Fikk kjøpt snus da
Nei, så surt da!
Men det burde kanskje ikke overraske, bygget må vel være det styggeste i byen...
Har sett litt falleferdig både ut- og innvendig de siste årene.
Blir spennende å se hva nå som kommer, de kunne virkelig trenge en oppdatering!
Du får ha en veldig bra påske uansett da!
Huff så kjedelig å kjøre så langt for stengte dører!
Men, du kan forhåpentligvis glede deg over en "ny" butikk når de gjenåpner da! Hadde ønsket jeg bodde nærmere grensa så jeg kunne tatt turen da!
Åpnerogåpnerfrublom
Har også hørt at patrick ikke kommer til og åpne noe ny butikk heller, Så kan nok hende det blir til karlstad fremover,,, Er jo ikke noe problem egentlig, bare ha med isopor kasse. Får ta det som en tur
Karlstad
Hei, er det noen akvariebutikker i Karlstad? link/navn?
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Odland
Reklame for plussmedlemskap