Scrolle sidelengs

Jeg trenger hjelp!

Pc'n min døde, og jeg sitter nå med min lille reise-pc, en mini-asus med Windows XP på (ganske sikker på det). Når jeg er på FB, Solsiden o.l på den kan jeg scrolle opp og ned og sidelengs (fordi sidene ikke vises skikkelig fordi skjermen er så liten). Men når jeg går på Akvaforum her, så ser jeg ikke lengre bort enn til Konkurranse! Hjelp! Den linja for å scrolle sidelengs finnes ikke, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Har søkt i søkefeltet for å finne forummet (siden det er selvfølgelig feltet lengst til høyre som ikke vises), men det er håpløst føler jeg siden jeg er nå vant med å klikke på "vis siste innlegg i forummet"...

Noen som kan hjelpe??
Sett pekefingrene ytterst på hver side av musepartiet, og før dem mot hverandre, da skal skjermbildet ditt krympe. Håper det er mulig å skjønne hva jeg mener...
Aha! Da burde det vel være mulig med "zoom ut" i nettlesermenyen også, hvis man som meg har varme hender som ikke på noen måte snakker med sånne følsomme plater. Finnes under "view" eller "vis" i de fleste programmene...
Åh, TUSEN takk! Nå ble kvelden berget!
Du kan forresten scrolle sidelengs ved å dra to fingre tvers over musefeltet
Altså fra den ene siden til den andre... Blir liksom på samme måte som opp og ned; to fingre ved siden av hverandre dras over feltet. Hjelpes så dårlig jeg er til å forklare!*gremmes*
Neida, du er ikke dårlig til å forklare, til og med jeg forstår hva du mener. Det der hadde jeg aldri fått til, min kjære bare rister på hodet når jeg en gang i blant låner den bærbare. Sider skifter og det scrolles og tulles så det er en fryd, er ikke i nærheten av plata engang, jeg har for varme hender. Løsningen er en liten trådløs mus, og festlig håndstilling når jeg skriver :o)
Jeg må vel bare krype til korset, min gamle bærbare ville ikke leve mer enn i 6-7 år Enda godt jeg har reise-pc'n min selv om den er pitteliten!

Jeg får prøve meg litt frem nå som jeg har fått litt "oppskifter" med dere på hvordan det skal gjøres for å scrolle. Jeg klarte endelig å finne tilbake forummet selv om skriften ble bitteliten
Dra to fingre fra midten og ut, så blir det større

Tror ikke at jeg har vært på AF med annet enn minien jeg faktisk, funker fint
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap