Noen som har fått skattepengene??

Noen som har fått skattepengene??
Tviler på at det kommer no skattepenger før den 18. Juli jeg da....Hvis jeg ser tilbake på tidligere år.
Wargtass
Tviler på at det kommer no skattepenger før den 18. Juli jeg da....Hvis jeg ser tilbake på tidligere år.

Beklager..jeg har ikke fått med meg at det skal skje i Juni iår. Etter en lett googling fant jeg jo ut at jeg tok feil her

sårri ass
Jeg har fått de siste uken i JUNI i 9 år nå.
Regner med det i år også
Skatteetaten
Jaaa..det er jo tydelig at jeg er heelt på bærtur her hehe :P
*glede seg til de 83 kronene staten skylder meg kommer på kontoen juhuuu*
Jeg må ha de i morgen, skal hente 250l i morgen jo...
Iskald beregning, Wargtass?

Har selv gått i 0 (!) i år, men min mor skylder meg en flott sum jeg får inn på konto snart. Kan ikke klage, blir nytt akvarie til ene kampfisken da
Jeg har alltid fått skattepengene bare noen få dager etter 20. juni. I år får jeg igjen en god slump, men så måtte bilen min på verksted gitt...
Den er kjip da, skal sjekke kontoen min ti over tolv Eller tror dere det kommer inn på morgenen eller i løpet av dagen??
Nå tikket det inn noen tusenlapper fra Skatteetaten til min konto
Jeg kjenner svartsjuka sige på her :P
hehe.
Tillykke med alle skattepenga folkens

Use them well
Har ikke fått mine 2 tusenlapper enda.... Det går med til å betale for nytt akvarie på 420 liter m/bord . Første gang jeg har et ubrukt akvare og jeg gleder meg :o))
Skattepengene mine kom i dag, omtrent som forventet.
åh har glemt å sjekke! får jo hele 500 kr! kommer godt med når man faller mellom to stoler, dvs mister arbeidsledighetstrygd fordi man har jobbet for mye i ny jobb men ikke får lønning før i juli, haha skal straffe seg å jobbe :'D
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap