Hva kan jeg få for et 60l med diy hjørnefilter!

Hei hei!

Lurer på om denne posten nesten er litt på kanten men men admin får slette om det er galt! Takk

hva kan jeg få for


60l kar
New-jet 600 +filtermatte+slange(Hjørne filteret)
Aquarium Systems Polymer varmekolbe 200 watt
Timer
halv sekk med rådesand
Digital temperatur måler.
?

sånn ca?


-Sokken91
Inaktiv bruker
Vel, kommer jo an på hvilket merke akvariet er og hvor gammelt det er. De fleste som selger akvarier og utstyr forventer jo å få igjen det samme som de har kostet på det nytt osv, noe jeg ikke helt skjønner

Man får jo tak i et skikkelig bra nytt 63 liters akvarium av høy kvalitet som feks akvastabil for 1200 kr, med lys og dekkglass eller lokk, og juwelakvariene går vel for bare 800 kr nye, så hvorfor folk vil kjøpe brukt for å spare noen få hundrelapper og så kanskje få noe som er ripete og gammelt og stygt skjønner ikke jeg.

Jeg ville personlig ikke gitt over 300 kr for et brukt 63 liters akvarium med gammelt/brukt utstyr uten garanti. Med et nytt akvarium og nytt utstyr får man jo flere års garanti. 3 år på akvarier og sikkert samme på pumper og varmekolber. Kjøper man brukt får man ingen garanti om det ryker etter 3 dager.
Vannelement
Vel, kommer jo an på hvilket merke akvariet er og hvor gammelt det er. De fleste som selger akvarier og utstyr forventer jo å få igjen det samme som de har kostet på det nytt osv, noe jeg ikke helt skjønner ;-) Man får jo tak i et skikkelig bra nytt 63 liters akvarium av høy kvalitet som feks akvastabil for 1200 kr, med lys og dekkglass eller lokk, og juwelakvariene går vel for bare 800 kr nye, så hvorfor folk vil kjøpe brukt for å spare noen få hundrelapper og så kanskje få noe som er ripete og gammelt og stygt skjønner ikke jeg. Jeg ville personlig ikke gitt over 300 kr for et brukt 63 liters akvarium med gammelt/brukt utstyr uten garanti. Med et nytt akvarium og nytt utstyr får man jo flere års garanti. 3 år på akvarier og sikkert samme på pumper og varmekolber. Kjøper man brukt får man ingen garanti om det ryker etter 3 dager.
Akvariet er ca 1 halvt år gammelt

Jeg regner med og få rundt 500-600. Å få igjen det man ga regnet jeg ikke med. Drevet med salgt i flere år så


Men tror ingen kommer til og kjøpe :P Så bruker det til sirrise oppdrett jeg heller
Tilfeldig bekjentskap
© Trym Andreassen
Reklame for plussmedlemskap