Kondolerer til alle i Norge og de berørte i forbindelse med terroraksjonen.




Så måtte det skje i fredelige trygge Norge. Uffattelig, jeg har ikke ord for den grusomhet som er blitt gjort mot våre ungdommer og vår regjering. Kanskje noen her inne er berørt. Jeg vet av en mor som savner sin sønn. Mitt tantebarns beste kamerat er savnet.
Jeg vil kondolere til alle som er berørte i Norges land.

Mitt barnebarn på 8 år skrev på facebook" sære gud hjelpos"
Sender også støttetanker til alle som er direkte rammet, alle som har hjulpet til, alle som trenger hjelp til å få fæle bilder ut av hodet, alle som måtte ta helt usannsynlig umulige valg, alle som savner...

Alle vi andre må bare stå på og fortsette med å bo i fredelige trygge Norge, det heldige lille utenforlandet til venstre for virkeligheten. For det gjør vi. Fortsatt. Noe annet ville være helt totalt meningsløst bortkastet...
Jeg er selv aktiv i AUF.
Jeg og min søster som er nå leder i hordaland fylke etter Tore Eikeland døde skulle egentlig på Utøya, men kunne heldigvis ikke dra siden hun måtte jobbe.

Flere venner og bekjente er gått bort. Mange av de er fortsatt ikke bekreftet omkommet men vi lever i håpet om at de lever

Trist dag for Norge!
Mine varmeste tanker går til alle i Norges land som er pårørende!
Plussmedlem
En forferdelig greie som har senket humøret mitt de siste dagene. Sender alle mine tanker til de som er rammet. Kan bare tenke meg at jeg hadde vært i en slik situasjon selv, grusomt.
Denne rosen er til Sondre Kjøren og alle andre ungdommer og pårørende i Norges land som ble drept på Utøya og i regjeringskvartalet. hvil i fred.
Ufattelig å tenke tilbake på det som skjedde!
Livet går heldigvis videre, men alle som må leve med tapet av sine kjøre, venner og beskjente....

Har vært en vanskelig tid!

Alle de fantastiske menneskene som forsvant den dagen skal jeg aldri glemme
Tilfeldig bekjentskap
© erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap