Det var litt av en prisforskjell.

Vi bor rett utenfor tønsberg og var innom noe som heter zookjempen deri dag. Skulle ha nytt filter. På Zookjempen kosta tetratec ex700 1499, og tok da en telefon til krizoo og der solgte de den til rett under tusenlappen. Rimelig grei forskjell på pris disse stedene ja. Samme med algeskrapa jeg tok med, var dobbelt så dyr på zookjempen.

Det er som regel MYE dyrere å handle over disk på en dyrebutikk enn å bestille via en nettforhandler.
cara79
Det er som regel MYE dyrere å handle over disk på en dyrebutikk enn å bestille via en nettforhandler.

Nå er ikke krizoo en nettbutikk, men siden innehaveren der er importør av akvarieutstyr også, så vil jeg regne med at han får bedre innkjøpsavtaler og dermed en snillere pris ut til oss forbukere

Selv kjøpte jeg en eheim pro 3 2073 på Krizoo for 2 år siden for 1800,. og ikke en gang nettbutikkene kunne matche den prisen
Jeg sjekka opp prisen på aquamanias og den lå på nivået til krizoo. så tenkte jeg skulle sjekke i butikk siden jeg måtte ha både mat og noe annet rask.

Krizoo er relativt billig ja, planteprisen var ganske ok den også
kjøpte pumpe over disk til 3000 ,,sjekka nettet etterpå..(litt dumt av meg) nett: 900.-
man lærer så lenge man feiler...?
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Sogn Dahle
Reklame for plussmedlemskap