Hilken fisk er din fav fisk?

Lyst til å starte en tråd, mulig det er noe lignende fra før men.

Det jeg lurer på er hvilken fisk liker du best, og hvorfor?

Her er det Badis badis. Nå har jeg ikke vært borti så mye forskjellig fisk enda men.

Grunnen til at jeg liker badisene er fordi de har så utrolig mye personlighet pressa inn i en liten kropp. Vakre er de også. Samt det er morsomt å se de jakte. Koselig når de kommer oppi hånda di for å få mat. De er sære, blir lett fornærmet hvis man styrer mye oppi karet etc.

For meg er det veldig vanskelig å bestemme meg for hvilken fisk jeg liker aller best.
Jeg har favoritter innen de fleste fisketypene. Av fisker jeg har selv er nok Hypancistrus "monte dourado" og C126 mine favoritter, men har også andre favoritter av fisk jeg ikke har enda

Men min yndlingsfisk over alle er nok L046, disse er nydelige og har store kontraster i fargen på mønsteret sitt og blir nok regnet som en av de mest ettertraktede fiskene på markedet!
Mine favoritter er soleklart Corydoras, både store og små og mange arter! Umulig å plukke ut en!
[External Image]
Vansklig og si hvem/hva som er favoritt... Men tror jeg må si dverg botia, de er veldig livlige og har noe eget ved seg. Raske som fy, og er veldig flinke med snegler.
Hei!

Jeg liker veldig godt Guppy fordi de er så flotte og så lette å avle fram.
Kampfisk er også en favoritt art fordi de er så kule og fargerike
Må si jeg ender opp på Praktbotia. En energi bombe uten like med de morsomste særegenheter Mye personlighet i en liten stim av disse
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap