Akvaforum kåringer 2011

Hei!

Snart er 2011 over, tenkte vi kunne ha kåringer her på akvaforum!
Håper ikke folk har imot dette, isåfall gi beskjed!
Tenker først vi kan bli enig om noen få kåringer først og fremst før vi helt anonymt kan sende mail til meg så kunne jeg gitt dere "resultatene"!

Men først og fremst må vi bli enig om hvilke kåringer vi skal ha!
Bare skriv inn kåringer!
Send inn nye kåringer og si hvilke dere liker best og vil ha!
Her er noen av mine forslag:

Årets akvarist
Nesten et must

Årets unge akvarist

Årets oppdretter
Trenger nødvendigvis ikke å være den med flest oppdrett, men med vansklighet på arter osv.

Årets nybegynner
Foreks. den det har "gått mest" fram med og slikt

Kom med forslag!

Etter vi har kommet fram til kåringer sender dere mail til mailen min så sier jeg resultatene. Alle vil bli anonyme!
Mail og sånt vil komme senere!

Takk skal dere ha!

Mvh Emil!
Plussmedlem
Forsåvidt en god idè, da

Skal prøve å finne på noen forslag til hva folk her inne kan kåres til :p For dette jeg, bare folk ikke begynner å sloss om å få mest "status"
Emil Engø
Tenker først vi kan bli enig om noen få kåringer først og fremst før vi helt anonymt kan sende mail til meg så kunne jeg gitt dere "resultatene"! :-)

Som jeg ser det, blir vel dette en liten privat avstemning!?
Slike person-avstemninger blir for dumt. Hva skal kriteriene være for hvem du synes er flinkest i et forum? Og hvorfor skal noen fremheves mer enn andre i et forum?

Et nei fra meg
Det blir jo slik at vi stemmer på den vi vil.
Det er bare ment som positivt.
De trekkes jo ikke mer fram mer en en som vinner fotokonkuransen. Ingen er "bedre" i den forstand at de er mer vært en andre
Tror de fleste synes det hadde vært kjekt, det er jo bare for å vise at folk "ser" deg og slikt!
Men vil ikke folk dette her så gjør vi det ikke, så enkelt er det jo ! :- )
Som i alle andre forum så er det helt sikkert muligheter for å sette opp en poll som kan oppdateres etterhvert med flere alternativer og slikt.

Forslag til avstemninger:

Årets aquascape
årets nano aquascape
årets nettbutikk (det vil nok gå på personlige erfaringer og er muligens ikke så god ide)
årets signatur kanskje...?

Syntes at aquascape bør deles i to deler da det er begrenset hva du får til i et nanokar sammenlignet med et stort kar. Selvfølgelig kan begge deler bli råflott, men et knalltøft skifer/rot scape i et 500liters kar vil nok i de fleste tilfeller være vanskelig å overgå med et 20 liters kar der du i beste fall har plass til litt gress (satt litt på spissen).
Eneste som jeg tror vil fungere, er "årets bilde", der man tar alle bildene som har kommet på førsteplass i år, på fotokonkurransen, og kjører ny voterunde på dem. Alle førsteplass bildene stiller likt..

Premie: +medlemskap?

edit:
eventuelt hvilken som helst konkurranse, som bruker rene fakta som grunnlag.
Hvem som i år har..
... flest innlegg/mest aktiv
... lastet opp flest bilder til fiske/plante/snegle -databasen
... skrevet den mest leste artikeln
... fått flest "favoritter" på akvariet sitt..
Tilfeldig bekjentskap
© Hesjevik Andersen
Reklame for plussmedlemskap