Stormen berit

skal si berit herjer ja ikke så gale her i sandes men bet båser jo og er sjikkeligt drit vær :P

hos dere andre avarister da??
Vindstille men rekordstor flo her i Tromsø.
Merket litt til den vinden vi også ja! Strømbrudd i 8-10 timer i går og den fine "furu kles snor treet" vårt veltet på rota i går. Ikke noe alvorlig skade heldigvis på huset, men skrekklig kjedelig for det.
hadde strøm brud 3t og 45 min var et tre som hadde veltet på skollen^^

merker ikke noe flo her men mye regn
Det føles som jeg fikk kjenne litt av kreftene. Først på båten mellom Oslo og Fredrikshavn natt til lørdag. 2åringen sov utmerket, mens jeg lå våken nesten hele natten. Var som man befant seg på en berg-og dalbane. Det, akkompagnert av julebordstøy, er liksom ikke helt en høydare sånn søvnmessig. Takk pris for sjøsyketabletter fortsatt har den bivirkningen å være søvndyssende.

Hjemturen Fredrikshavn-Gøteborg søndag ble og rimelig gyngete, men klager ikke når man hvertfall kom seg over som planlagt. Avgangen etter ble nemlig kansellert. Samme morgen hadde man fått sms fra Stena Line om at avreise fra Fredrikshavn ble påskyndet en halvtime. Vel ombord fikk man beskjed om at det ble verst mellom 15 og 16. Taxfreeebutikken stengte en periode og på lekerommet fløy noen unger veggimellom. Hyl og grin, men de fleste synes det var gøy, også da bordtennisbordene begynte å rulle gjennom lokalet. Vel fremme i Gøteborg var bybrua stengt pga vinden, den andre digre brua man kommer til etterhvert hadde omkjøring for lastebiler og hastigheten for personbiler var satt ned.

Var veldig deilig å sove i egen seng i natt, selvom jeg følte det svaiet litt ennå.
Merket litt til "Berit" ja. Nausta nede ved sjøen her sto langt uti sjøen, så det var litt høy flo ei stund. Blåste godt, og var et skikkelig tordenvær. Gnistret godt ut av strømuttakene hver gang det lynte. Og det haglet klinkekuler mens det sto på. Strømmen kom og gikk ei stund, og nettforbindelsen var borte noen timer. Men heldigvis ingen skade noe sted.
Wenchemor
Merket litt til "Berit" ja. Nausta nede ved sjøen her sto langt uti sjøen, så det var litt høy flo ei stund. Blåste godt, og var et skikkelig tordenvær. Gnistret godt ut av strømuttakene hver gang det lynte. Og det haglet klinkekuler mens det sto på. Strømmen kom og gikk ei stund, og nettforbindelsen var borte noen timer. Men heldigvis ingen skade noe sted.

off ja sama her uten om hagele :P
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap