Skal lage bamse, hva kan jeg bruke?

Hei

I det siste har jeg begynt å lage bamser av noen karakterer i en animasjon serie på youtube. De er ulver, er ikke sikker hva stoffet jeg laget dem av heter. Men det er ikke særlig mykt, jeg kjøpte det på hobbyhimmelen i Kristiansand.

Er det noen som vet en butikk eller en nettside der du kan kjøpe fleece? Gjerne ensfargede og kan bestemme lengde etc. Eller et annet stoff som er veldig mykt og lett å sy i. (Hånd-sying)

Her er et bilde av en av ulvene jeg har laget. (er veldig dårlig, testet ennå de forskjellige mønstrene man skal klippe ut for å sy de sammen)



Takk for meg
stoff og stil har stort utvalg av fleece. De har butikk i noen byer, og nettbutikk.

Fleece å sy av får du fra fleecetepper, det er mye å velge mellom om man kikker på kidd, princess, ikea, jysk, nille, europris, og en masse andre steder som selger pledd.

Jeg har funnet masse fleece, også fleece som er mykere og minner litt om pels, iallefall myke å ta på.

http://www.stoffogstil.no/Katalog/Mode.aspx?group_id=4860
De har også noe myk stretch-frotte, som jeg tror ville være perfekt til dette formålet
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap