Microsoft visual c++ problemer

Hallo, Har i den senere tid fått ett problem med at jeg ikke får åpnet PDF dokumenter, Jeg har lastet ned og installert visual 2010 express men uten hell. Noen som vet hva som kan være feil? Lov og prøve seg her.


Åpner du PDF fra nettleseren eller en PDF lagret på skrivebordet ditt?
I instillingene til Internet Explorer så kan du velge å åpne pdf'er fra nettsider i adobe reader i stede for direkte i leseren. Det løser ofte det problemet.
Pass på at du også har siste versjon av Adobe Reader. Egentlig, hvis du virkelig bruker internet explorer, så burde du finne på noe annet der også :P
Takker
Jeg bruker ie7 og dobbelklikker bare på ett dokument jeg har funnet på hjemmesiden til komunen. Da popper denne dritmld opp. Det har jo virket tidligere.. Jeg sitter ikke på den maskinen nå så må prøve når jeg kommer hjem...tak for svar, Jeg har Firefox og så kanskje prøve den..
Fant feilen
Fant feilen, Den heter IE7!! Skjønner ikke hvorfor jeg har brukt den i det hele tatt, Bruker jo firefox på alt annet...

Takker for "Hintet"
Jeg bruker Foxit Reader (gratis), istede for Adobe Reader. Adobe Reader må jo være det treigeste mølet som finnes, hehe
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap