Hoppsannn. pm? finner ikke ut av dette.

Hei. Har brukt forumet for å bli en flinkere akvarist for fisken sin del,men klarer bare ikke å finne pm funksjonen på dette forumet (personlig melding)
Noen som har veldig enkel forklaring til data analfabet.
Enkelt og greit ,denne funksjonen finnes ikke på NA , du kan kun sende mail til medlemmene.
Plussmedlem
Trykk på profilbildet mitt her, så kommer profilen min opp. Da står det navn, medlem av akvarieklubb så og så, alder og litt div info. Rett til høyre for "alder" står det "send e-post"....
Plussmedlem
Sølvi Gullaksen
Enkelt og greit ,denne funksjonen finnes ikke på NA , du kan kun sende mail til medlemmene.

Sølvi da....
Denne funksjonen, sånn direkte pm med innboks på forumet, finnes vel KUN på NA.. Men på AF, AKvaforum, hvor du skriver nå, der finnes den ikke... :-p
Selvfølgelig Milo ,gikk litt fort dette her

Men det var i allefall denne Pm-funksjonen han spurte etter og den har vi ikke her.
Plussmedlem
Sølvi Gullaksen
Men det var i allefall denne Pm-funksjonen han spurte etter og den har vi ikke her.

Det som forvirrer er vel det at folk bruker "pm" om mail-funksjonen vi har. Som jo forsåvidt også blir en form for pm, utfra betydningen "personal message". Men som sagt, noe i likhet med pm-funksjonen på NA har vi dessverre ikke...
Plussmedlem
Jeg tror ikke en PM-funksjon ville vært helt dumt, da, mange ville nok benyttet seg av det. Tror jeg

Samtidig... en mail funker fint, det også.
Mail fungerer jo selvfølgelig ,men hadde ikke hatt noe imot en Pm-funksjon jeg og.
PM-funksjon har vært diskutert mange ganger opp gjennom årene. I denne tråden fra 2010 f.eks, er det svar fra både Geir K (mod) og Holger (Sjefen). Den tråden er dog bare en av mange.

Robert Reinskou
Hei. Har brukt forumet for å bli en flinkere akvarist for fisken sin del,men klarer bare ikke å finne pm funksjonen på dette forumet (personlig melding) Noen som har veldig enkel forklaring til data analfabet. :)

Du kan sende epost til brukerne, men PM finnes ikke, som du har lest ovenfor.
Epost-muligheten finner du ved å klikke på brukerens navn i forumet, da kommer du inn på profilen til vedkommende. Der står epost-muligheten. Du klikker på den og får opp et skjema du fyller ut og sender.

Her ser du hvor du finner epost-linken på brukerens profil (eksempelet er fra min egen profil)
[External Image]
Bilde til innlegget over (glemte det)
Plussmedlem
Off topic, men du var utrolig heldig med "antall innlegg" på det bildet der, Mona
Anders K
Off topic, men du var utrolig heldig med "antall innlegg" på det bildet der, Mona ;-)

Hehe, det så jeg ikke før nå når du påpekte det
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap