- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Har kjøpt tomt!! angst! :-)
Har kjøpt tomt!! angst! :-)
Postet 25.01.06 kl 22:33
Postet 25.01.06 kl 22:58
Huff så dyrt
Ganske så utenkelige prisar i forhold til utkant Norge.
Men ka hjelpe vel det når her er lite arbeidsplassar.
Har vel en sammenheng ja....
Gratulerer med tomt!
Blir det kjellarstove med Akvarium i veggen no da?
Men ka hjelpe vel det når her er lite arbeidsplassar.
Har vel en sammenheng ja....
Gratulerer med tomt!
Blir det kjellarstove med Akvarium i veggen no da?
Postet 25.01.06 kl 23:32
Endret: 25.01.06 kl 23:33
Postet 25.01.06 kl 23:45
Postet 26.01.06 kl 00:07
Vi må nok få skvisa plass til karene da ja! Kansje jeg skal foreslå det som viktigste kriterie til arkitekten?!
Vi har litt for mange hobbyer egentlig, med jakt, fiske, dykking, hest, hund +++ samt akvariene! så plass må det være.
350 lapper for tomt med utsikt til sjø, sol hele dagen, badestrand til ungene, båtplasser ol er ikke værst egentlig. Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal bo i byen! får mye mer for penga her borte i Haugesund.
10 min i båt så er jeg på havet, kort vei til skog, byen mm.
Spennende blir det i hvertfall!
Mikkel
Vi har litt for mange hobbyer egentlig, med jakt, fiske, dykking, hest, hund +++ samt akvariene! så plass må det være.
350 lapper for tomt med utsikt til sjø, sol hele dagen, badestrand til ungene, båtplasser ol er ikke værst egentlig. Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal bo i byen! får mye mer for penga her borte i Haugesund.
10 min i båt så er jeg på havet, kort vei til skog, byen mm.
Spennende blir det i hvertfall!
Mikkel
Postet 26.01.06 kl 10:22
Postet 26.01.06 kl 10:49
Du har rett Holger. Det jo jobben vi skal leve av!
Men jeg må si at det å ha muligheten til å dra på havfiske på under 1 time etter jobb slutt er fantastisk! "Mobber" vennene mine østpå da, mens de sitter i bil kø!
Nå begynner den stoooore planleggingen. Vannbåren varme, varmepumper osv osv. Dette blir dyrt!
Mikkel
Men jeg må si at det å ha muligheten til å dra på havfiske på under 1 time etter jobb slutt er fantastisk! "Mobber" vennene mine østpå da, mens de sitter i bil kø!
Nå begynner den stoooore planleggingen. Vannbåren varme, varmepumper osv osv. Dette blir dyrt!
Mikkel
Postet 26.01.06 kl 13:15
Postet 26.01.06 kl 20:35
Endelig!!!!!
Da frisker jeg opp denne igjen!
Nå skal vi endelig inn i nytt hus på onsdag 13.8! Siste arbeidene på huset gjøres av snekkerne og rørleggerne nå.
Alle store møbler er flyttet og det er kun små ting igjen samt utvask av den gamle huset.
Det betyr at jeg snart kan starte å rigge opp akvariene mine igjen. Har vært helt uten akvarier i lang tid nå.
Har en plan om å sette opp et 50 liter med sand, en del rullestein mm og en god dott javamose. Her skal jeg ha kirsebærreker, og humlefisk.
etter det jeg kan forstå å skal humefisken helst ha levende for. Da må vel reker være knall å fore de på?! Tenkte også på kirsebærreker for de er lette å se.
Gleder meg nå!
Tegninger av huset kan dere finne på hjemmesiden vår.
Mikkel
Nå skal vi endelig inn i nytt hus på onsdag 13.8! Siste arbeidene på huset gjøres av snekkerne og rørleggerne nå.
Alle store møbler er flyttet og det er kun små ting igjen samt utvask av den gamle huset.
Det betyr at jeg snart kan starte å rigge opp akvariene mine igjen. Har vært helt uten akvarier i lang tid nå.
Har en plan om å sette opp et 50 liter med sand, en del rullestein mm og en god dott javamose. Her skal jeg ha kirsebærreker, og humlefisk.
etter det jeg kan forstå å skal humefisken helst ha levende for. Da må vel reker være knall å fore de på?! Tenkte også på kirsebærreker for de er lette å se.
Gleder meg nå!
Tegninger av huset kan dere finne på hjemmesiden vår.
Mikkel
Postet 11.08.08 kl 13:51