Holland koi show 2009

Nå har vi bestilt hotellrom!
Er det noen flere som har tenkt seg dit i år?

Tommy og Carina
Har dere vært der før ?
Sist gang fløy vi til tyskland , husker ikke navnet på flyplass. Dette var kortere en å kjøre fra Amsterdam.

Dette koishowet anbefaler jeg, garantert det beste i Europa.

Har tenkt meg ditt i år også.

Mvh Øivind
Nei første gangen i år, så vi trenger all logistikkhjelp vi kan få

Vi så at det allerede nå var få hotellrom ledig så vi bestilte det med en gang.
Leide dere bil for å komme fra Tyskland til Arcen?
Jeg vil og.. Bare tenkte noen sikkert vil vite litt mer om når og slikt..
Her er siden til showet.
Tommy Johansen
Nei første gangen i år, så vi trenger all logistikkhjelp vi kan få;-) Vi så at det allerede nå var få hotellrom ledig så vi bestilte det med en gang. Leide dere bil for å komme fra Tyskland til Arcen?


Ja vi leide bil. Hotellet like ved blir nok tidlig fult ja.
siden vi har hatt leiebil har vi bare kjørt et lite stykke ut av Arcen og funnet hotel på sparket.
Hva heter hotellet deres og når har dere leid rom ?
Skal finne ut hva denne flyplassen het, nå husker bare jeg fikk fartsbot inn på flyplassen . En klekkelig fartsbot på hele 400 Nok
Vi har booket rom på De Maasparel fra fredag 21/8 til søndag 23/8
Tommy Johansen
Vi har booket rom på De Maasparel fra fredag 21/8 til søndag 23/8


Vi skal prøve og få booket inn på samme hotell men vi reiser muligens en dag eller to tidligere nedover da vi må innom et par steder først.

Legger ved et mobil bilde fra koi showet i 2006 . bilde er dårlig men det er ikke fiskene. kohaku er ca 85 cm kr ???
Da er både fly og hotel booket.. Kona (som desverre ikke er like koigal som meg) blir også med, så dette blir koselig
Det ble De maasparel på oss også Kommer lørdag og er til mandag morgen på det hotellet.
Kanskje Øivind får ut fingeren også snart
Dette kan jo bli en riktig så hyggelig tur
Ja det tror jeg.. Har jo aldri sett dere før, men dam/koi folk pleier alltid å være hyggelige mennesker Så jeg gleder meg til å treffe dere og evnt andre som kommer nedover
Ja da, Ja da. samme hotellet er jo ordnet.
Vi blir i Arcen fra Lørdag til mandag

Snakket også med Søren og lise fra Team engehave dk som også skal på hotellet. Tiper dette blir en bra,lærerik hygglig tur.

Kjersti bestiller flybiletter i morgen.

Mvh Øivind
Da er det 2 pers til . Totalt 8 på Holland koi show 2009

Tommy med frue
Arne og Elin
Øivind og Kjersti
Kjetil og Ane.

Vet det er flere som skal, så DERE kan godt legge dette inn her eller reiser dere Anonymt ? greit for oss
Gøy!!
Takker alle jeg møtte og som var med i følget for en fantastisk fin og morsom tur.
Vi får legge ut litt bilder etterhvert, og håpe vi blir enda flere neste år!

Det var en kjempehyggelig tur, og jeg anbefaler alle å bli med neste år.
Stoor takk til dere som var med!!
Jeg er GRØNN av misunnelse.. ler
Har sikkert vært en aldeles fabelaktig tur!
Hadde håpet på litt bilder jeg......?
Det bør kansje nevnes at det var hvertfall 5 Norske Champion Koi med.
Altså 5 førsteplasser, i ulike klasser.

Morsomt med nordmenn som tar med fisk og stiller ut.
Personlig savner jeg en klasse som etter min mening ville gitt meg mye mer glede både å delta i og å vinne.
Det burde vært en egen klasse/utstilling hvor det skulle være oppdretterne selv som stilte ut fisk. Dvs koi oppdrettet i Europa.
Å kjøpe en dyr Japansk koi for å stille den ut og vinne pris.. Ja, man viser at man har enten god smak eller mye penger. Eller helst begge deler.
Dette var ikke et innlegg for å vise at jeg er missunlig på de som vant, de følger jo reglene og hadde flott fisk. Koselig virket damen jeg pratet med også
Helt enig der.
Det blir liksom klassen for de med penger..
En egen klasse for europeiske oppdrettere kunne jeg vært med på ja.
Tilfeldig bekjentskap
© Mette F
Reklame for plussmedlemskap