Hull i hagen
I fjor høst grov jeg en dam i hagen til min mor. Dråpeformet og maks lengde 3.60 og 2.50 i bredde.
Ganske enkelt laget med damduk og ganske fin sand under. Regner med maks dybde her ligger på ca.70 cm, så den blir vel på 2-3000 liter.
Lurer da litt på dette med gullfisk, men da trengs det pumpe og filter. Men dam er jeg lite inne på enda, så har trengs det tips..
Største utfordringen her kan nok være å holde skapninger som måker, oter og mink på avstand..
Ganske enkelt laget med damduk og ganske fin sand under. Regner med maks dybde her ligger på ca.70 cm, så den blir vel på 2-3000 liter.
Lurer da litt på dette med gullfisk, men da trengs det pumpe og filter. Men dam er jeg lite inne på enda, så har trengs det tips..
Største utfordringen her kan nok være å holde skapninger som måker, oter og mink på avstand..
Postet 11.07.09 kl 23:19
Postet 13.07.09 kl 18:20
heisann
fin dam det der. men enig at duken burde skjules.
sånn pumpe messig å hva du trenger kan ikke jeg svare på, men jeg fikk go hjelp her inne.
ta en titt på disse sidene (lov å reklamere for noen her inne?)
koi.no
tropex.no
sistnevnte har jeg kjøpt alt mitt, fått svar på alle mine spørsmål å fin service.
kanskje du skal ta kontakt med de å høre hva de mener du trenger
fin dam det der. men enig at duken burde skjules.
sånn pumpe messig å hva du trenger kan ikke jeg svare på, men jeg fikk go hjelp her inne.
ta en titt på disse sidene (lov å reklamere for noen her inne?)
koi.no
tropex.no
sistnevnte har jeg kjøpt alt mitt, fått svar på alle mine spørsmål å fin service.
kanskje du skal ta kontakt med de å høre hva de mener du trenger
Postet 14.07.09 kl 11:45
Postet 14.07.09 kl 12:07
Postet 14.07.09 kl 13:16
Postet 14.07.09 kl 13:22