Norsk hagedamforening

Norsk hagedamforening var en aktiv klubb på 90 tallet med ca 180 medlemmer.
Klubben hadde vår- og høsttreff, samt et blad som het Nymphaea.
Bladet hadde 4 utgivelser pr år, men det ble etter hvert vanskelig å finne stoff til bladet. Derfor ble klubben lagt på is i 2001.

Siden den gang har hagedam interessen økt betraktelig, og det er på høy tid å starte opp klubben på nytt. Vi inviterer derfor alle interesserte til oppstartsmøte med valg av nytt styre.

Møte avholdes den 18/11-2009 kl 19.00
Stedet er Digerud grendehus
Fagerstrandveien 222
1455 Nordre Frogn

Dersom du ønsker å komme kan du sende meg en mail på: [email]hagedam@tropex.no[/email]

Ønsker du å være med i styret, men ikke kan møte. Send meg en mail med hvem du er og hva du ønsker å bidra med.

[External Image]
For de som er innom og lurer på hvorfor det er så lite aktivitet her, må jeg nesten innformere om at dette er diskutert mer på minst 2 andre forum, og ant fler. Men de to jeg vet om er disse:

Vann i hagen

Nettakvariet

Mulig noen ikke liker at man legger ut linker til andre forum, men synes det er litt viktig at folk blir med på starten av denne nye foreningen.
Linking til aktuelle tråder på annet forum må vel gå greit? Det gjør jeg ofte. Er vel verre om man linker direkte til forsiden, eller reklamerer for forumet på en slik måte.
Bra å få en diskusjon rundt dette temaet hvertfall.
Ja jeg tror og håper en slik forening kan ha en viktig funksjon i disse tider hvor myndighetene prøver å forby eller sette strenge restriksjoner på alt som har med kjæledyr å gjøre.
En fornuftig argumentasjon fra en forening med en viss medlemsmasse vil alltid bli lyttet til.
Møte ble i går avholdt på Digerud Grendestue.
Det møtte mange med bred erfaring innen Hage,vann og fisk
Et konstittuert styret i Norsk Hagedamforening er satt og referat kommer iløpet av noen dager.

Nå blir det hagedam treff igjen
Da har vi fått opp en nettside, så da er det bare å melde seg inn.
Referatet fra møtet ligger også på: http://norskhagedamforening.no
hei
prøvd å melde meg inn i foreningen ,men ikke lett for en som ikke er data nerd ,,en meget komplisert afære.
kan ikke dette gjøres mer bruker venlig for oss som ikke er en kløpper .
er medlem av en del foreninger ,men må si at ingen av de var så infløkt å melde seg inn i )
Plussmedlem
Hans Kaald
hei prøvd å melde meg inn i foreningen ,men ikke lett for en som ikke er data nerd ,,en meget komplisert afære.

Mener du selve foreningen, eller kun på forumsidene?

På forumsidene er det bare å legge inn på "[URL=http://norskhagedamforening.no/register.php?]Register[/URL]".

Betalende medlemmer må sette inn penger på det nevnte kontonummeret.
Dersom du trenger hjelp til å registrere deg sender du en e-post til kontakt@norskhagedamforening så hjelper vi deg med det du trenger.

Ellers er det som Loomis skriver relativt greit å bli betalende medlem. Foreningen er helt i startgropa og det er mange ting som kan bedres når vi får tilbakemeldinger For å lage sidene bedre er vi nødt til å få vite hva dere eventuelt sliter med.

Mvh Tommy Johansen
Norsk Hagedamforening
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap