Sanafil istedefor damduk?
Første dammen vi lager!!!
Prøver å finne ut om jeg kan legge sanafil istedefor damduk- men finner ikke noe om dette verken her eller der. Produsenten av sanafil visste heller ikke. Noen som vet om den er brukendes? Tenker da på gasser og/eller om algene vil få et vanvittig godt feste siden duken er rillete i overflaten...
Har støpt murer rundt med mye "fjell og platåer" så damduk kan bli vrient å få til. Størrelse på dammen er 250 x 320 og 150 på det dypeste.
Alle tips tas imot med stor takk!=)
Prøver å finne ut om jeg kan legge sanafil istedefor damduk- men finner ikke noe om dette verken her eller der. Produsenten av sanafil visste heller ikke. Noen som vet om den er brukendes? Tenker da på gasser og/eller om algene vil få et vanvittig godt feste siden duken er rillete i overflaten...
Har støpt murer rundt med mye "fjell og platåer" så damduk kan bli vrient å få til. Størrelse på dammen er 250 x 320 og 150 på det dypeste.
Alle tips tas imot med stor takk!=)
Postet 27.12.12 kl 19:38
Postet 30.12.12 kl 16:08
Postet 06.01.13 kl 00:27
Vi har hatt gullfisk og koi i dam med sarnafil i mange år og har ikke merket at det er galt for fisk.De har virket friske og i fin form hele tiden.Det høres trykt ut at du har en som kan sveise dette tett.Veldig trasig å ha en dam som lekker da.Men så er det nå slik da at flere skjøter jo mere muligheter for lekasjer.
Postet 06.01.13 kl 11:08
Postet 04.08.13 kl 12:39
Takk for svar! =) Vi endte til slutt opp med støp og 5-6 strøk med Heidi K-11 waterproof. Har hatt vann i dammen i ca 3 uker, og alt er tett og godt!=)
Kan virkelig anbefale denne måten, i alle fall ble det veldig pent med formene i fjellet og fjellhyllene som kom helt til sin rett! =) Prøvde å legge inn bilder her, men dataen min er ikke alltid med på sånt. =(
Kan virkelig anbefale denne måten, i alle fall ble det veldig pent med formene i fjellet og fjellhyllene som kom helt til sin rett! =) Prøvde å legge inn bilder her, men dataen min er ikke alltid med på sånt. =(
Postet 03.09.13 kl 12:47