Vanlige sykdommer.

Har lest i forumet en plass der Mona nevner en del sykdommer, som det kan være lurt å ha noe medesin liggende imot. Men finner det ikke igjen.

Så nå skal jeg bestille litt på webzoo.

Noen som har forslag?
Vet ikke hva andre mener om produktene
Vet sjefen min på dyrebutikken der jeg jobber tok inn endel SERA-varer fordi hun synes de er bedre enn mye annet... Deriblant har du f.eks Bactopur Direct (forskjell på direct og vanlig), og så har du costapur, mycopur, ectopur osv.. Dette må en selvfølgelig bestemme selv, men de har mange produkter som er enkle å bruke, og de har endel produkter som kan kombineres og produkter som er universalprodukter liksom.. Det er jo et forslag hvertfall
Men vet jo seff ikke om de har Sera på webzoo da..
Dessverre er det veldig mange medisiner som i tillegg til å ta kverken på sykdommen, også kverker filterbakteriene. Dermed får man ofte videre kriser etter at sykdommen er kurert. Jeg skal ikke bombastisk påstå at Sera-medisiner gjør dette, men dessverre har jeg en sterk mistanke om at det er tilfelle. Medisiner som ikke gjør dette, er langt å foretrekke. Her er eSHa-medisiner suverene! Dessverre fører ikke Webzoo disse. Butikker som fører eSHa er Tropefisk, Aqua Karolin og Aquamanias
Jeg anbefaler å alltid ha eSHa2000 og eSHa Exit stående. Høyst effektive, og skånsomme mot bakteriene som ikke skal tas livet av.
Enkelte sykdommer krever dessverre litt mer enn slike dråpemedisiner. Innvendige infeksjoner må av og til tas med hardere lut, som f.eks. Baktopur Direct. Jeg har vært i en slik situasjon. Jeg brukte da en annen medisin, men med samme virkemiddel (nifurpirinol). F.eks. JBL har Furanol, og dette føres også av Webzoo, tror jeg. Ulempen med disse er at filterbakteriene går føyken. Men, må man, så må man...
Off offofofof Grøsser når jeg tenker på sykdommer. Har ikke hatt det enda. Og alle nye fisken har jeg 1mnd i karantene

Men da får jeg bestille på de andre butikkene da.

Takk for svar
I sykdomsartikkelen har jeg skrevet forslag til behandling, med de beste medisinene for hver enkelt av de mer vanlige sykdommene.

Du vet at her på AF ligger ikke infoen langt unna
Takk Frank!

Haha, glemte å se der Søkte bare i forum...

En ting jeg lurte på..
Produktomtalene som du og andre har skrevet. Hadde ikke disse vert fine og hadd på en egen side på Artikler f.eks?
Så man slipper å søke, eller lete på forum, under butikker og produkter...

Dette med at porduktomtalene postes i forum, er som jeg minst en plass tidligere har nevnt, for at også brukerne skal kunne kommentere produktene som er omtalt. I tillegg er det mye lettere å skrive i forum, enn i det verktøyet vårt til artikler syntes jeg

Det er mulig at det blir litt endring på ett og annet når det gjelder produkter, tiden vil vise
Tilfeldig bekjentskap
© Edward O. Murdy
Reklame for plussmedlemskap