Hvor lang tid før Prazi Pro'en kommer?

Kan noen som har fått tilsendt Prazi Pro tidligere fortelle meg hvor lang tid det tar for å få den sendt?
Jeg bestilte for godt over en uke siden, og i dag har en Guppyhunn plutselig strøket med og en Guppyhann klemmer finner så han ser ut som et spett, her... Han har forresten vært litt liten, tynn, beskjeden og puslete hele tiden, så jeg ble ikke så overrasket over at han blir pjusken, men hunnfisken som strøk med hadde jeg ikke merket noe galt med før den lå er halvveis oppspist i dag... (blæ)

Fiskene har vært så fine og spreke en stund (Guppy), men den siste uka har de sett litt mer bleike ut, og noen har mørke øyne.

Jeg fikk seks SAE sist lørdag. De har vært veldig snille og greie, og jeg tror ikke de har stresset guppyene noe, og vannverdiene har holdt seg jevne og fine (bortsett fra at vannet er veldig bløtt, da). Kan SAE'ene ha bragt med seg en ny dose med parasitter og annen dritt fra dyrebutikken?

Uansett: Er det håp om at Prazi pro'en kommer ennå, eller bør jeg begynne å etterlyse den?
Kan nok gå opp mot 10 dager dersom dette skal fortolles også, eller har du holdt deg under den "magiske" grensen på 200,-?
Litt tid tar dette. Selv var jeg uheldig, vet ikke om de var fri for noe av det jeg skulle ha, eller om jeg bare hadde min berømmelige flaks.

I alle fall; bestilte 26\3, og dette ble først sendt 4\4 (mener jeg det var). I tillegg kom påska å herpa forsendelsestiden ennå mer...

Kan ikke annet enn å krysse fingrene for at sakene dine er sendt
Ok, takk for svar, da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og krysse fingrene.
Har bare én voksen guppyhann og nå to voksne guppyhunner, men en hel drøss med yngel. Hvis hannen stryker med, skal jeg kjøpe meg en hann og en eller to hunner til (har sett noen helt blå og/eller helt orange i en butikk).
Vil det da være lurt å kjøpe disse like FØR jeg setter igang med Prazi pro, sånn at disse også blir behandlet, eller bør jeg heller utsette det til behandlingen er over?
Siden de med stor sannsynlighet bærer på smitte, ville jeg nok kjøpt de før denne behandlingen starter
Nå har jeg sjekka litt, og det er faktisk MULIG at bestillingen aldri ble ekspedert?
Jeg fikk etter bestillingen en epost fra RMD om at jeg måtte betale $5 ekstra for "internatoinal delivery" eller noe sånt.
Den betalte jeg (med paypal).
Men nå fant jeg ut at jeg skulle bestille en boks med Metro bits i tillegg, og da jeg bestilte den, så kom prazi proen på bestillingen også???
Og på tidligere transaksjoner på paypal så jeg ingenting om at jeg hadde betalt prazi pro, bare de $5 ?
Merkelige greier. Har de ikke ekspedert bestillingen??
Jaja, får jeg to flasker Prazi pro, kan jeg kanskje selge den ene.

Frank, har du fått sånne ekstraregninger for internasjonal sending?
Jeg har fått det når jeg har bestilt Prazi. Men da jeg bestilte medisin spesielt mot innvoldsorm, fikk jeg ikke krav om noe ekstra. Denne medisinen kom i konvolutt (i motsetning til Prazien som kom i eske), så jeg antar at det da ble brevporto, i motsetning til pakkeporto.

Jeg får alltid den 5$ i tillegg når jeg bestiller fra RMD.

Gulli
Frank, har du fått sånne ekstraregninger for internasjonal sending?

Jepp, måtte ut med 6(?)$ ekstra i frakt. Dette for en flaske Prazi og en dose Metro bits (som ikke engang coryene vil ete av!)

Har forresten leita litt rundt, og har i dag funnet flere andre selgere av Prazi, noen er til og med mye billigere! Har ikke sett på dette med frakt, den er jo det som koster uansett.

Forresten; ser du om det er trukket penger for medisinen på din konto\ din saldo i Paypal?
Frank Angell
og en dose Metro bits (som ikke engang coryene vil ete av!)

Bikkja mi synes sånt er snadder. Hun tok kål på hele posen med disse medisinene, da jeg endelig fikk dem i huset. Takk og pris for at hunder har større kropp en discus. Hun ble ikke dårlig i magen en gang! Men jeg antar at hun nå er fri for alt som heter innvollsorm
Frank Angell
Jepp, måtte ut med 6(?)$ ekstra i frakt. Dette for en flaske Prazi og en dose Metro bits (som ikke engang coryene vil ete av!)

Vil de ikke spise den?? Uff da. Da blir det tvangsforing. Eller ingen annen mat før de har spist opp... ;o)

Frank Angell
Har forresten leita litt rundt, og har i dag funnet flere andre selgere av Prazi, noen er til og med mye billigere! Har ikke sett på dette med frakt, den er jo det som koster uansett.

Hvor? Fortell, fortell!!

Frank Angell
Forresten; ser du om det er trukket penger for medisinen på din konto\ din saldo i Paypal?

Nei, det er ikke trukket noe for (det jeg trodde var) den første bestillingen. Men det KAN hende at jeg betalte den med kredittkortet "direkte", ikke gjennom paypal. Jeg har ikke sjekket nettbanken, bare paypal.
Gulli
[QUOTE=Frank Angell] Har forresten leita litt rundt, og har i dag funnet flere andre selgere av Prazi, noen er til og med mye billigere! Har ikke sett på dette med frakt, den er jo det som koster uansett.

Hvor? Fortell, fortell!!
Om du googler på Prazi Pro, evt Hikari Prazi Pro, får du opp massevis av nettbutikker med greie priser på dette Gidder ikke å gjøre dette selv, igjen :p
Nå har Praziproen kommet...
Jada, to dager etter at jeg i panikk hadde bestilt ennå en gang, så dukket pakken med Prazi pro opp...
Det tok altså nesten to uker.
Jeg regner med jeg har nok Prazi pro en stund når neste pakke også dukker opp!
Håper den svarer til forventningene. Skal skifte vann i morgen, så skal de få en dose.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap