Har fått hvitprikk

Fått hvitprikk på noen av bunn fiskene mine, og en er i ferd med å dø, har begynt å skru sakte opp varmen i vannet litt, har hørt det forkorter levetiden til sykdommen, er det noe mer eg kan gjøre? ((
Inaktiv bruker
du kan gå til din lokale dyrebutikk og kjøpe medisin mot sykdommen.
I noen tilfeller kan den være lett å få bort, men noen tillfeller kan være forjæklige.

På pakningen står det gjerne hvorden det skal gjøres
Har du lest på artiklene øverst på siden? Sykdom i akvariet

Webzoo har medisinen for en billig penge...
Esha Exit

Frank`s forbrukeromtale. Her finner du info, og om dosering.

Finner alt man trenger på akvaforum. Søk i forum. Masse tråder om hvitprikk. Lykke til
Inaktiv bruker

Esha Exit er en ny medisin mot nesten alle prikker. Nettop kommet på det norske markedet. SKal vist være et vidunder
Osk
Fått hvitprikk på noen av bunn fiskene mine, og en er i ferd med å dø, har begynt å skru sakte opp varmen i vannet litt, har hørt det forkorter levetiden til sykdommen, er det noe mer eg kan gjøre? :(((

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Hadde et forj..... angrep med hvitprikk for en tid tilbake. Prøvde det meste, men det var ikke før jeg kom til esha exit at jeg fant noe som funket. sloss med disse parasittene godt over en mnd før jeg ble kvitt dem.
LOOOL var noen venner av meg som tullet. Takk for svarene, ser ut til å gå greit etter varmekuren
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap