Øyet til mollyen min er ødelagt igjen!
Postet 20.10.07 kl 11:08
Vet dy hvorfor øyet popper? Er det noen som har skadet den, eller er vannverdiene feil\ kostholdet for ensidig.
Saltbad har lite for seg, gi fisken riktige forhold, daglige vannbytter og ro, så ordner dette seg som oftest av seg selv.
Om det ikke gjør det, må du behandle med medisiner mot bakterielle infeksjoner inni fisken, f.eks sera bactopur direct, eller JBL Furanol.
Saltbad har lite for seg, gi fisken riktige forhold, daglige vannbytter og ro, så ordner dette seg som oftest av seg selv.
Om det ikke gjør det, må du behandle med medisiner mot bakterielle infeksjoner inni fisken, f.eks sera bactopur direct, eller JBL Furanol.
Postet 20.10.07 kl 11:19
Postet 20.10.07 kl 11:41
Postet 20.10.07 kl 13:20
Postet 20.10.07 kl 13:28
Postet 20.10.07 kl 15:27
Siden den er så svak at den ikke kan fungere normalt, blir saken en annen. Da er det for lengst på tide å sette fisken for seg selv, eller avlive den om dette virker mest riktig.
Det kan være at fisken din er alvorlig syk, og at dette øyet som poppet kun er ett tegn på at fisken er skrekkelig dårlig (døende er ett like passende utsagn, desverre).
Selv hadde jeg nok latt fisken slippe ytterligere lidelser.
Det kan være at fisken din er alvorlig syk, og at dette øyet som poppet kun er ett tegn på at fisken er skrekkelig dårlig (døende er ett like passende utsagn, desverre).
Selv hadde jeg nok latt fisken slippe ytterligere lidelser.
Postet 20.10.07 kl 15:32
Postet 20.10.07 kl 16:00
Postet 21.10.07 kl 10:57