Doseirng av Esha

Skal medisinere med esha exit mot hvitprikk, men har ikke dråpeteller. noen som kan mengdene i mililiter?
Er det ikke sånn gummi"tube" foran på flasken da? Det er det på min. Bare å dryppe ut dråpe for dråpe...

Hvis ikke er 20 dråper=1ml.

20 drp pr 100 liter = dag 1
10 drp pr 100 liter = dag 2
10 drp pr 100 liter = dag 3
Men husk at dersom GH er mindre enn 4 så må doseringen dobles!

Eg pleier alltid å justere GH over 4 før eg begynner medisineringen.
Vidar Alfei
Men husk at dersom GH er mindre enn 4 så må doseringen dobles! Eg pleier alltid å justere GH over 4 før eg begynner medisineringen.

Tror bare det gjelder Esha 2000, ikke Exit. Står ihvertfall ingenting i Esha Exit manualen min om det, men står i Esha 2000 manualen.
biXen
[QUOTE=Vidar Alfei]Men husk at dersom GH er mindre enn 4 så må doseringen dobles! Eg pleier alltid å justere GH over 4 før eg begynner medisineringen.

Tror bare det gjelder Esha 2000, ikke Exit. Står ihvertfall ingenting i Esha Exit manualen min om det, men står i Esha 2000 manualen.

Det stemmer biXen, men eg tek aldri sjansen, så eg passer på å få GH over 4, men har en ikkje mulighet til å justere GH, så er det vel kanskje det beste å doble medisineringen på både Exit og 2000. (Det gjør hvertfall eg).

Men kanskje er det noen andre her som er litt mer inne på dette med medisineringen som kan komme med en korrekt "fasit"...
Hvis det påvirker Exit også så kan det jo være derfor at ikke mallen min ble noe bedre. Men hvem vet Min GH er ihvertfall 3. Men stolte på manualen da.
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap