Er det sopp mallen min har? se bilde

Hei.
Krise i heimen og karet. Jeg har hatt hvitprikk 2 ganger på kort tid, 3.dags behandling utført idag (Exit). Til min store forskrekkelse ser jeg at den ene L-mallen min har et eller annet på kroppen. Er dette sopp? Bildene er dårlige, men håper noen kan hjelpe.
Syntes ikke dette ser ut som sopp, men mer som ett lett angrep av ett eller annet virus

Gi fisken optimale forhold, gjerne sammen med vitaminer i vannet, så har den størst sjangs til å overvinne f..skapet selv
Tusen takk. Det er bare denne som har flekken, og jeg tror det skal være så tett opptil optimalt som det skal være. De andre mallene er fine, det samme med fiskene. Jeg prøver vitaminer og krysser fingrene
Oisann. Dette så ikke gøy ut.
Du får ha lykke til da
Bare en oppmuntring: Da jeg kjøpte mine L-200 i vinter, fikk de alle sammen et virusangrep. Jeg var temmelig sikker på at jeg ville miste minst en av dem. Utrolig nok greide de seg alle sammen, til tross for at den sykeste var meget hardt rammet. Vel, de greide seg ihvertfall inntil jeg fikk problemer med pumpa mi, og fikk et hardt nitrittproblem (argh! Jeg har hatt noen av dem). Jeg mista to av de tre flotte mallene mine da. Men tro det eller ei: den malla som overlevde, var den malla som var som sykest da de var angrepet av virus. Det sier noe om hvor tøffe maller faktisk er. Den overlevende malla har fått navnet Jesus, ettersom det faktisk stod opp fra de døde (akkurat det er en litt for lang historie å fortelle i denne sammenhengen). Jeg krysser fingrene for mallene dine!
Nervepirrende dette assa, men jeg krysser fingrene og håper. Sålenge de andre ser friske ut er det et pluss Takk for oppmuntringenne.
nye bilder
nye bilder av mallen - det ser ut til å spre seg "det han har" på kroppen...
Nå ligna det mer på sopp Om da det er noe å smile for, da

Jeg hadde selv valgt å behandle symptom for symptom, for å se om det er mulig å få denne krabaten frisk som en fisk
man kan jo ikke slutte å smile.... Da krysser jeg fingrene og håper at det er sopp..og at behandling med eSHa 2000 tar knekken på dritten
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap